ראשל"צ הערב מול אילת
ראשל"צ הערב מול אילתצילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון. בשנים האחרונות הופכת אט אט מכבי ראשון לציון לאחת משלוש הקבוצות היציבות והטובות ביותר בכדורסל הישראלי.

אם בעונה שעברה ההגעה של הקבוצה הכתומה מעיר היין לכל שלוש הגמרים, וזכיה שלה בתואר המוקדם של העונה, גביע ווינר סל בצירוף לשני הפסדים בגמר הגביע ובגמר הפיינל-פור, התקבל בהפתעה גדולה, נראה כי הפעם הצלחה שלה תתקבל בהשלמה ובהבנה.

אז נכון, במפעל היורוקאפ האירופי, מפעל הכדורסל היוקרתי השני בחשיבותו באירופה, הודחה ראשל"צ מוקדם וכמעט ללא מאבק מצידה, אך בליגה הישראלית זו נראית גדולה על לא מעט קבוצות.

הערב (שני) השיגה ראשל"צ את ניצחונה השישי ברציפות עם 74:80 על הפועל אילת בדרך למקום השני בטבלת ליגת העל בכדורסל, מרחק נקודה מהאלופה מכבי ת"א.

אחרי שהצליחה לנצח ביום שישי האחרון את הפועל תל אביב בחוץ עם שלשת ניצחון אדירה בשניה האחרונה, הערב מול האילתים, אצליהם בבית מכבי שבראשון לציון, החבורה בכתום לא התקשתה בכלל כשפתחה במהרה פער דו ספרתי בן 14 נקודות.

הדרומיים ניסו להתקרב אך בכל פעם מחדש נענשו בצד השני וראשל"צ גם אם התקשתה מעט, הצליחה לשמור על התוצאה ועל הניצחון מול הסגל החסר של האילתים - בסיום, 74:80 שמקפיץ אותם אל המקום השני בטבלת הליגה.

קלעו לראשל"צ: קלי 27, סווינג 15, בורדיון 14, המילטון 12, בלייזר 10, דוברת 6, וויליאמס 4, אריאל 2.

לאילת: שולדבראנד 21, תומפסון 18, מנקו 14, בן שימול 8, גורדון ודבנפורט 5 כ"א, חיון 3.