ראשי העבודה-גשר במגידו
ראשי העבודה-גשר במגידוצילום: דוברות המפלגה

חברי כנסת מסיעת העבודה-גשר סיירו היום (חמישי) ברחבי המועצה האזורית מגידו, בהובלת יו״ר המועצה איציק חולבסקי.

יו"ר המפלגה ח״כ עמיר פרץ אמר בתום הביקור כי ״נתניהו הפסיד את מערכת הבחירות והוא נאחז בקרנות המזבח. בלפור לא רשומה על שמו של בטאבו. ישראל נתנה לנתניהו הזדמנות ששום ראש ממשלה קיבל''.

פרץ מתח ביקורת על יו"ר ישראל ביתנו, ''ליברמן הצליח להוביל בכחש מצביעי מרכז שמאל שחשבו שהוא הישועה. זו הייתה משענת קנה רצוץ שהוכיחה שהיא לא תלך איתם. ואני פונה אליהם: הפסיקו להשלות את עצמכם.

"הוכחנו שהעבודה גשר היתה המשענת הכי משמעותית להקמת ממשלה בראשותו של בני גנץ. העבודה גשר לא גמגמה, לא היססה, לכן גם בבחירות הבאות מי שרוצה להחליף את נתניהו צריך העבודה-גשר גדולה".

לטענתו, ''בבחירות הקודמות הצלחנו להביא שלושה מנדטים חדשים לגוש, ואנחנו מקווים שנצליח לעשות את זה גם בעתיד.

''היום אנחנו יוצאים מכאן, ממגידו, כמפלגה עצמאית - העבודה גשר, חודש ימים של הסתערות על כל מקום וכל פינה וכל איש ואישה, ולא נוותר על כל מקום שבו אפשר לשכנע. עוד חודש נבחן ונבדוק אבל נצא מתוך נקודת מוצא אחת - מה עוזר לנו להחליף את נתניהו. היעד שלנו הוא להיות שותפים לגוש גדול, אבל כזה שמשפיע על כל הגוש", הוסיף ח''כ פרץ.

יו״ר גשר, ח״כ אורלי לוי אבקסיס, אמרה כי ״במערכת הבחירות האחרונה, וגם בין המערכות, אנחנו המפלגה היחידה שלא התסיסה ולא ניהלה קרה נגד אף אחת מהאוכלוסיות. תפקידנו להיות גשר, להעביר מצד אחד לצד השני קולות. גם עידן ביבי יגיע לסופו, השאלה מה יהיה ביום אחרי. אנחנו לא מסתפקים בלהחליף את ביבי- אנחנו רוצים גם להחליף את המדיניות שלו״.