השר אריה דרעי
השר אריה דרעיצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר ש''ס, שר הפנים אריה דרעי, מאשים את ח"כ אביגדור ליברמן בניסיון לטרפד בכל דרך הסכמות שיובילו להקמת ממשלת אחדות.

"אמרתי לפני כשבועיים בישיבת ראשי גוש מפלגות הימין בכנסת שאביגדור ליברמן עושה הכל לטרפד הקמת ממשלת אחדות והוא האחראי הראשי לכך שישראל הולכת לבחירות בפעם השלישית.

''מאז קיבלנו הוכחות נוספות לכך. בכל פעם שיש התקדמות בשיחות בין הליכוד לכחול לבן, ליברמן פועל לטרפד אותן בעורמה, מוליך שולל את נתניהו וגנץ ואז מאשים אותם בכך שהולכים לבחירות", כתב דרעי בחשבון הפייסבוק שלו.

לדבריו, "כשצוותי המו״מ של כחול לבן חידשו את המו״מ לפני כשבוע, ליברמן מיהר להודיע כי יחתום לשתי המפלגות על ארכה של 14 ימים כדי להקים ממשלה. כשהמו״מ בין הליכוד לכחול לבן התפוצץ, הודיע ליברמן כי לא יחתום לשתיהן".

"הבוקר שמע ליברמן כי נתניהו וגנץ עומדים להיפגש אחר הצהריים כדי לנסות להקים ממשלה ולמנוע בחירות, ופתאום הוא דואג להדליף שהוא שוקל לחבור לממשלת ימין. ניסיון נוסף שלו למנוע הקמת ממשלת אחדות ולהוביל את ישראל לבחירות שלישיות", הוסיף דרעי.

דרעי סיכם וכתב כי "ליברמן אחראי לכך שאין היום ממשלת אחדות. ליברמן אחראי לבחירות שלישיות שגרמו לנזקים גדולים ועלולות לגרום לנזקים נוספים של מליארדי שקלים למשק ולשיתוק של המדינה. ליברמן עושה זאת אך ורק משיקולים פוליטיים צרים ואישיים שלו. אני מקווה שנתניהו וגנץ יבינו זאת ויקימו ממשלה רחבה וטובה למען העם והמדינה".