דניאלה וייס
דניאלה וייסצילום: יוני קמפינסקי

אשת ההתיישבות דניאלה וייס, חברת הנהלת תנועת ''נחלה'', מתייצבת בצהריים (רביעי) לצדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"הדיבורים חסרי האחריות על החלפת נתניהו ב'ראש אחר', הינם ביטוי לאי-הבנת מעמדו של נתניהו במדינת ישראל ובעיני העולם", אמרה וייס.

היא טענה כי ''פגיעה בנתניהו היא פגיעה במחנה כולו. עם התקרב חג החנוכה, ניזכר ביהודה המכבי שהצליח במלחמות נגד היוונים על ידי תפישת המפקד ועריפת ראשו. מאחמד טיבי ועד יעלון התבטאו חברי הכנסת משמאל כי פגיעה בנתניהו תמוטט את הימין כולו.

''השמאל מייחל להוריד את נתניהו כדי לחזור אל הגה השלטון. השמאל מתכנן הפיכה שלטונית במשך שנים רבות, ומשתמש במערכת המשפטית לביצוע תוכניתו. שיתוף פעולה עם השמאל להורדת נתניהו היא כניעה מבישה וביטוי שפל לחוסר נאמנות", הדגישה וייס.

ראש הממשלה יוצא לליסבוןלע"מ

מוקדם יותר היום המריא ראש הממשלה בנימין נתניהו לליסבון, והתייחס טרם המראתו לפלונטר הפוליטי שמונע הרכבת ממשלה בישראל. ''ליברמן יכול לעשות ממשלה איתנו, זאת החלטה שלו. המדינה זקוקה כעת לממשלת אחדות ולא לבחירות מיותרות לגמרי, אבל אם ניקלע לבחירות - ננצח בהן", אמר נתניהו.

''אני רוצה אחדות. אחרי ההצעות הנדיבות שהצענו לכחול לבן, הם לא זזים מילימטר. הצענו כל מיני הצעות כולל דרכים להבטיח שממשלת האחדות הזאת תחזיק מעמד, הם פשוט מסרבים. זה מתנגש עם אינטרסים לאומיים גדולים מאוד בגלל אינטרס אישי של אדם פרטי - יאיר לפיד. זה מצער''.

ראש הממשלה הוסיף: ''אם זה לא יתאפשר אנחנו ניערך לבחירות וננצח בבחירות, אבל אני עושה כל מאמץ כדי שעדיין נמצה את האפשרות של ממשלת אחדות, ואני עדיין פתוח לשיחות עם כל מי שירצה להיפגש ואני מקווה שזה יישא פרי''.