שחקני בית"ר חוגגים הערב
שחקני בית"ר חוגגים הערבצילום: באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מחצית אחת הספיקה. בית"ר ירושלים רשמה הערב (רביעי) ניצחון שישי בשבעה משחקים אחרי ניצחון ביתי שני העונה, הפעם על הפועל חדרה בתוצאה 0:2. לא דבר של מה בכך עבור הירושלמים.

אחרי שפתחו את העונה בצורה לא טובה, הקבוצה מהבירה מתאוששת אט אט וצוברת ניצחונות חשובים מול קבוצות שעד לא מזמן היו מפסידות להן. אחת מהן זו הפועל חדרה שגברה עליה בעונה שעברה באצטדיון טדי שבבירה.

אמנם עבר הרבה על הקבוצה הקטנה שעלתה בשנה שעברה אל ליגת העל בכדורגל והפתיעה בגדול בעונת הבכורה המחודשת שלה, כשזו הספיקה להיפרד ממאמנה ניסו אביטן שבחר לעזוב עוד לפני סיום העונה להפועל ת"א ממנה פוטר כעבור מספר מחזורים, ועדיין - באצטדיון הביתי בו כבשה רק שער אחד העונה, בית"ר חששה כי קל לא יהיה לה.

החשש הופג במהרה כאשר כבר בדקה ה-13 העלה גדי קינדה, מלך השערים של הקבוצה, את בית"ר ליתרון לאחר בישול של שלומי אזולאי. אזולאי גם כבש בעצמו בשער נגיחה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ושלח את שתי הקבוצות להפסקה כשהתוצאה עומדת על 0:2 לזכות המארחים מהבירה.

כמו בכמעט כל משחקיה העונה, בית"ר גילתה נאיביות בהתקפה וחוסר מחץ כשיכלה לכבוש שערים רבים נוספים מול חדרה אותה מאמן כרגע עוזר המאמן שלה, רון קלר. בסיום, בית"ר נצמדת להפועל באר שבע עם 22 נקודות כשזו מנצחת את חדרה בתוצאה 0:2 ומכפילה את מאזן השערים הביתיים שלה העונה.

הנהלת המועדון של חדרה שהביאה להתפטרותו של מאמנה אורי גוטמן בשל ניסיונות להתערב בהחלטות המקצועיות שלו, משלמת את המחיר על כך עם הפסד שני ברציפות ונותרת עם 15 נקודות במקום השביעי.