עזה
עזהFlash 90

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (ראשון) מטרות ברצועת עזה, בתגובה לשלוש הרקטות שנורו במוצאי שבת לעבר ישראל אשר יורטו על-ידי לוחמי ''כיפת ברזל''.

בין היעדים שהותקפו: מחנה צבאי של חמאס על כלל רכיביו: מחסנים, משרדים ועמדות שמירה. בנוסף, הושמדה עמדה צבאית של הכוח הימי של חמאס בצפון רצועת עזה.

מירי הרקטות אמש נפצעו קל אישה כבת 40, ילדה כבת 10 וגבר בן 27, תושבי שדרות, אשר נחבלו בדרכם למרחב המוגן. צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי.

אזעקות ה''צבע אדום'' שנשמעו בעוטף עזה ובשדרות קטעו את אירועי ''שבת הארגון'' של סניפי תנועת בני עקיבא. בתיעוד משדרות נראים ילדים רצים לכל עבר כאשר הם נקראים לשכב על הרצפה ולהניח ידיים על הראש.

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות, הגיב ''עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. שוב מחבלי עזה מפריעים לילדי שדרות ויורים טילים בדיוק בערב ההופעות של בני עקיבא. אנחנו מודיעים לכם שאותנו לא תשברו. נוער שדרות חזק מהכל. יד אחים לכם שלוחה, נוער בני עקיבא החביב".

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ הגיב לירי הרקטות ותקף את ראש הממשלה, "קיבלנו הערב עוד שלוש תזכורות מכיוון עזה לכך שאזרחי ישראל כולם ותושבי הדרום בפרט מצפים מאיתנו לעסוק בביטחונם. לא בספינים ולא ברכילות פוליטית. אנחנו נשנה את המציאות הביטחונית בדרום- נחזיר את ההרתעה שנתניהו מחק".