שייקה לוי
שייקה לויצילום: Flash90

שייקה לוי, אחד משלישיית ''הגשש החיוור'', חוגג 80 אך עדיין חד ומשתלח. בראיון שהעניק בסוף השבוע לעיתון 'ישראל היום' הוא תקף בחריפות את החרדים וטען כי "הם לא עושים כלום", כלשונו.

במהלך הראיון מתח ביקורת על הסטנדאפיסט אדיר מילר, תיאר את יחסיו המורכבים עם המוסיקה המזרחית, אך את הביקורת שמר בסוף הראיון לציבור החרדי בישראל.

"כולם אומרים 'אחים אנחנו'. אנחנו לא אחים. ממש לא. אני לא אח של כל הליצמנים והשמיצמנים האלה. לא אח שלהם. לא שייכים לי בכלל. זה עולם אחר", טען לוי.

לדבריו החרדים בארה"ב שונים מהחרדים בישראל. "גם באמריקה יש דתיים וחרדים, אבל הם מתנהגים נורמלי. אתה רואה את האלימות שיש פה, בעקבות מה שהנחילו לנו הראשים שלנו. זהו, אנחנו דור יתום".

קשה לו עם העוני והקיטוב בישראל, אבל מבחינתו של לוי, "רוב העוני בארץ זה חרדים וערבים. והחרדים לא עושים כלום, לא תורמים, רק לוקחים תקציבים, ממציאים אברכים, ותמיד הם יושבים על הברז. תמיד משה גפני יושב על הברז".

הוא הקדיש כמה מילים חמות לראש עירית טבריה רון קובי. "אני מרוצה מאוד ממה שעושה רון קובי בטבריה. היא היתה עיר תיירותית והפכה לכלום. חרדית, שחורה, עלובה, ענייה. ובא רון קובי ואמר - העיר הזאת תחזור להיות מה שהיא היתה".