רגע, אז מה בדיוק השעה?
רגע, אז מה בדיוק השעה?צילום: iStock

מאז שפרצו הסמארטפונים לחיינו, השעונים הפכו ממוצר הכרחי שמראה את השעה, למוצר שהוא בעיקר אופנתי. לא משנה אם אתם עונדים עכשיו שעון או לא, ריכזנו עבורכם כמה שעונים שיוכלו לתת לכם השראה לקראת השעון הבא שלכם.

מודד לחץ דם

אם השעון שלכם ממילא נמצא על הזרוע, למה שהוא לא ימדוד גם לחץ דם תוך כדי? השעון החכם של אפל עוקב לא רק אחרי לחץ הדם שלכם אלא גם מאפשר לכם להוסיף תסמינים שונים. במידה ואתם מרגישים קוצר נשימה כאבים בחזה או סתם עייפות, אפשר להוסיף את התחושות האלו לשעון והוא כבר ישקלל את כל הנתונים בשבילכם. למדוד את לחץ הדם בכל רגע נתון אולי נשמע מיותר לרוב האנשים, אבל הוא יכול להיות שימושי במיוחד לאנשים הסובלים מבעיות לב.

המדויק בעולם

את השעון הזה אי אפשר לענוד על היד, אבל הוא כנראה הכי שימושי ברשימה. השעון האטומי של סין נחשב כשעון המדויק ביותר בעולם כאשר הוא אמור לאחר בשנייה רק פעם ב300 מיליון שנה. אבל מסתבר שהסינים כבר מתכננים לשנים הבאות, והם הספיקו לשגר לפני כשנתיים שעון אטומי משוכלל לחלל שלא יהיה מושפע מהגורמים שיש על כדור הארץ. השעון החדש אמור לאחר בשנייה פעם במיליארד שנה, ככה שאפשר לסמוך עליו לפחות לזמן הקרוב.

שעון היהלומים

עם שעון כזה אולי עדיף לא להסתובב בחוץ יותר מדי. שעון Diamond Tourbillon הזה בנוי מ260 קראט של יהלומים המכסים את כולו. בהתאם ליהלומים, השעון נמכר במחיר הקרוב ל63 מיליון שקלים חדשים, והוא יכול לכסות חלק משמעותי מפרק היד שלכם. אז אם תמיד רציתם להסתובב עם שעון ששווה כמה דירות בתל אביב- זו יכולה להיות ההזדמנות שלכם.

לעקוב אחרי הכוכבים

לדעת מה השעה זה כבר פאסה, עם השעון Sky Moon Tourbillon תוכלו גם לדעת מה מצב כדור הארץ והכוכבים בכל רגע. השעון מציג באופן ויזואלי את הסתובבות כדור הארץ סביב השמש באופן מדויק ויכול לעזור בעיקר למלחים שאיכשהו נתקעו בלי GPS באמצע האוקיינוס. ישנם בסך הכל 18 פריטים של השעון האסטרונומי, שרק הופכים את שעון הפלא הזה ליקר הרבה יותר.

לדעת את השעה בכל מקום בעולם

השעון הזה ככל הנראה מיועד לאנשי עסקים מיושנים במיוחד. שעון ה"נוסע בזמן" Time Traveler מאפשר לכם לראות בו זמנית את השעה בלא פחות מאשר 16 אזורי זמן שונים ברחבי העולם המסומנים על ידי מבנים מפורסמים כמו מגדל אייפל או שעון הביג בן באנגליה. במידה והשעון עדיין לא גורם לכם להרגיש מיוחדים, תשמחו לשמוע שצריך לקרוא בו את השעה באופן שונה קצת משעונים אחרים, כאשר מחוגי השעון מסתובבים סיבוב שלם כל 24 שעות ולא כל 12 שעות. אולי ייקח לכם קצת זמן להתרגל לקרוא את השעון המיוחד, אבל בטוח שזה ייקח פחות זמן מאשר למצוא את השעה המתאימה לכם בין כל המחוגים השונים.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!