קלינגר. ניצחון שני עם הפועל
קלינגר. ניצחון שני עם הפועלצילום: פלאש 90

פעם ב-29 שנים. 6 פעמים נפגשו הפועל חדרה והפועל תל אביב בשנתיים האחרונות, בליגת העל ובליגה השניה, הליגה הלאומית. באף אחת מהפעמים הללו לא הצליחו האדומים מת"א לנצח את זו שעלתה איתם אל ליגת העל בכדורגל לפני שנתיים, כשארבעה משחקים הסתיימו בתיקו ושניים בניצחונות של חדרה.

הערב (ראשון) שוב נפגשו השתיים, ולראשונה מזה 29 שנים סוף סוף הצליחו התל אביבים לרשום ניצחון כשגברו בקושי בתוצאה 1:0 על הקבוצה המתדרדרת של חדרה. כאמור, בכך שיחזרה תל אביב את הניצחון מלפני 29 שנים, כשזה הושג בליגה הארצית במרץ 1990 עם ניצחון 2:4. ניצחון חוץ? זה לא קרה מאז ינואר 1971.

אחרי שבוע בו הפסידה לשתי היריבות המרות, בית"ר ירושלים ומכבי ת"א, האדומים מת"א ניצלו את חולשת המארחת חדרה שהופיעה עדיין ללא מאמן קבוע מאז התפטר אורי גוטמן בשל התערבות מקצועית.

גם במשחק חלש נוסף שלהם הצליחו התל אביבים לנצח כשעומרי אלטמן כבש לזכותם בדקה ה-23. מרגע השער ואילך ירדו התל אביבים להגנה בכדי שלא לספוג את שער השיוויון והמשחק היה דל במצבים ומסכנים האוהדים שהגיעו תחת גשם כבד לצפות.

הפועל מכפילה את ניצחונותיה מאז הגיע אליה ניר קלינגר כשהיא עם 2 ניצחונות תחתיו, אחד יותר ממה שהיה לה עד שהגיע. מול הפועל חדרה החלשה שלא הבקיעה עדיין מאז עזב אותה מאמנה, זו לא כזו חכמה.