תלמידיו של הרב דניאל סטבסקי יצאו לקמפיין גיוס המונים כדי לסייע להפצת תורתו של הרב, שלקח על עצמו להוציא לאור את תורת הבעל שם טוב ולהנגישה לציבור הרחב.

קהל התלמידים של הרב מונה רבים מקרב הציבור הדתי-לאומי, לצד חרדים, ואפילו אנשים שאינם שומרים תורה ומצוות.

במהלך השנים העביר הרב סטבסקי אלפי שיעורים בתורת הבעל שם טוב בכל רחבי הארץ, בין השאר בגוש עציון ובמרכז שהקים בירושלים. גולת הכותרת של הרב הינן שבתות וחגים שהרב נוהג לקיים בישיבת חיספין, בהשתתפות מאות תלמידים.

בתקופה האחרונה הרב חלה והוא מאושפז ולכן גם הפסיק את מסירת השיעורים. כעת תלמידיו מתגייסים כדי לסייע לו בתקופה הקשה הזו, ובנוסף לתפילות לרפואתו התגבשה קבוצת תלמידים לסייע לרב בטיפולים לאור מצבו הבריאותי, אך מעבר לזאת מספרים התלמידים כי הדבר החשוב ביותר לרב הוא הדפסת ספרי היסוד של הבעל שם טוב, שכוללים כתבי יד מקוריים של הבעל שם טוב שלא ראו אור עד היום. "ההוצאה לאור של הספרים היא בנפשו של הרב והוא אמר שזה מה שיביא לו את הבריאות, יותר מכל דבר אחר", מספר אחד התלמידים.

משה אפרתי מכפר תפוח, הנמנה על תלמידי הרב, סיפר: "יצאנו לדרך כיוזמה של תלמידים שחשוב מה אפשר לעשות עכשיו כדי לסייע לרב ולעור לו במצב הבריאותי. מלבד העזרה האישית לרב יש דבר שבאמת משמח את הרב ואנחנו יודעים שפשוט יכול לעזור לו בבריאות, וזה הדפסת הספרים שכל כך יקרה לרב".

בשבוע שעבר התקיים בירושלים כנס גדול לרפואתו, בהשתתפות הרב שמואל אליהו, הרב יהושע שפירא והרב מיכי יוספי, בו נטלו חלק מאות תלמידים. ימי הקמפיין יתקיימו היום (רביעי) ומחר והתלמידים פונים למאות המשתתפים בשיעורי הרב כדי שיקחו חלק במבצע הגדול.

היו שותפים במבצע ההתרמה למען הרב סטבסקי ו"בית הבעל שם טוב"