מסי בבלומפילד. חיפשו אותו הכי הרבה
מסי בבלומפילד. חיפשו אותו הכי הרבהצילום: פלאש 90

הכדורגל הישראלי רק במקום ה-9. כמו בכל שנה, גם השנה מפרסמת ענקית החיפוש העולמית Google את רשימות החיפושים המובילים ביותר ברשת, כשזו פרסמה היום (רביעי) את דירוג החיפושים המובילים שבישראל חיפשו הכי הרבה.

רשימות הדירוג של החיפושים המובילים בעולם כולו ובישראל גם כן, נערכות ומעוצבות באמצעות בדיקת מיליארדי שאילתות שמתקבלים בכל שנה. בנוסף לסיכום השנתי שמאיר את הטרנדים הבולטים של 2019, קיימים מספר כלים נוספים שנותנים תובנות על החיפוש בעבר ובהווה, בעולם וכאן אצלנו.

על פי הודעת גוגל, אי אפשר להשתמש בכלים אלו כדי לזהות משתמשים אינדיבידואלים מכיוון שהם נסמכים על ספירה אנונימית ומצטברת של כמות הפעמים בהם נשאלה שאילתה מסוימת לאורך זמן ועל כן אין חשש לחדירה לפרטיות ודליפת מידע אישי. יתירה מכך, הכלים איתם משתמשים בגוגל זמינים כל השנה ואפשר לשחק בהם, לחקור וללמוד מהם בכתובתwww.google.com/trends

לצד קטגוריות רבות מכללי ועד סרטים ובידור, חשפה ענקית החיפוש העולמית את 10 החיפושים המובילים ביותר בעולם הספורט, לשם הגיעו מספר חיפושים מפתיעים ביותר.

על פי ענקית החיפוש העולמית, הכי הרבה גולשים ישראליים חיפשו בקטגוריית הספורט את משחק הידידות בין נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי שנערך לפני כחודש באצטדיון בלומפילד שבתל אביב, משחק אשר הביא לישראל את גדולי שחקני הכדורגל בעולם ובראשם ליאו מסי.

אל המקום השני והמפתיע ברשימות החיפוש המובילות הגיע השם "ווימבלדון" - אליפות הטניס היוקרתית ביותר בעולם, ואל המקום השלישי הגיע טורניר הגביע בדרום אמריקה בכדורגל - הקופה אמריקה.

משחק הכדורגל במסגרת ליגת העל הישראלית שהוקלד הכי הרבה במנוע החיפוש של גוגל היה משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים, כשזה הגיע רק למקום התשיעי ברשימות החיפוש המובילות ביותר.