קליין הערב מול הטורקים
קליין הערב מול הטורקיםצילום: FIBA.BASKETBALL

הכל בחיים זה עניין של תזמון. כך למדה על בשרה גם הערב (רביעי) הפועל חולון כשהפסידה בפעם השלישית ברציפות במפעל ליגת האלופות של פיב"א, הפעם לטלקום אנקרה הטורקית בתוצאה 71:85 שמסבך אותה משמעותית במאבקי העליה לשלב הבא.

חולון שמיהרה להיפרד ממאמנה שרון דרוקר לפני שבוע, עלתה לשחק הערב מול טלקום אנקרה הטורקית במסגרת המחזור השמיני של ליגת האלופות של פיב"א, כשהיא עדיין ללא מאמן קבוע לאחר שנפלה אפשרות החתמתו של איליאס זורוס היווני בשל התעקשותו להביא צוות אימון משלו.

הסגולים מחולון גילו כי גם מתן חרוש, עוזר המאמן שקודם למאמן ראשי זמני, לא יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ כשזה עדיין ללא ניצחון מאז עמד על הקווים במקומו של דרוקר.

אחרי שפתחה את העונה האירופית בצורה טובה ועלתה למאזן של 3 ניצחונות ו-2 הפסדים, הפועל חולון נקלעה הערב לתסבוכת בבית א', כאשר רשמה את הפסדה החמישי העונה באירופה אל מול 3 ניצחונות בלבד.

מה שהחל עם הפסד ביתי דרמטי לדינמו ססארי האיטלקית ונמשך בשבוע שעבר עם הפסד בליטא, המשיך הערב עם הפסד נוסף ושלישי ברציפות במפעל האירופי, הפעם בטורקיה כשזו הובסה בתוצאה 71:85 בידיי טלקום הטורקית.

למרות הופעתו של הרכש החדש, הסנטר אנחל דלגאדו, הסגולים מחולון לא היוו פקטור למארחת הטורקית שאחרי רבע ראשון צמוד, פתחה מבערים ברבע השני וכבר בהפסקת המחצית הייתה ביתרון דו ספרתי עם 34:49.

גם רבע שלישי בו ניסו החולונים למזער נזקים ולהתקרב לטורקים לא עלה יפה ולרבע האחרון ירדו כשהם מפגרים ב-14 נקודות הפרש, עם 52:66.

לאחר שתי שריקות טכניות לחובת הקבוצה מישראל זו כבר הרימה ידיים ואמרה נואש והטורקים שייטו בדרך לניצחון ולמקום השני בטבלת הבית עם 71:85.

כעת חולון מחזיקה במאזן דומה ללייטקבליס הליטאית שבמקום הרביעי אך עם יחס סלים רע יותר שמותיר אותה מחוץ לשלב הבא. מסתבר כי לא תמיד כדאי למהר עם פיטורי מאמן באין תחליף ראוי יותר.

קלעו לחולון: קליין 19, פוסטר 14, דלגאדו, האואל וקופיין 8 כ"א, ריצ'רדסון 5, פניני 3, הרוש, שמחון ותומפסון 2 כ"א.

לטלקום: האנטר 24, פאל וג'ונסון 15 כ"א, ווילטג'ר 11, באייגול 8, קמפבל 5, טורן 3, גובן ואדג'ה 2 כ"א.

במשחק נוסף שקיימה הערב קבוצה ישראלית במפעל אירופי, הובסה גם מכבי ראשון לציון שוב, כשזו הפסידה בתוצאה 61:84 לריבר אנדורה במסגרת מפעל היורוקאפ ומחזיקה במאזן של 8 הפסדים וניצחון אחד בלבד.