יום העיון
יום העיוןצילום: אלישע גרוסברג

מאות מורים מקצועיים במוסדות החינוך של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא התכנסו באולפנת בני עקיבא ''אמנה'' בכפר סבא.

המורים השתתפו ביום עיון מיוחד בו התמקצעו בלמידה כיצד ניתן למנף את התלמיד ולהיות מורה המעביר גם ערכים ולא רק ציון. בין המרצים האורחים היה גם פרופסור יורם הרפז אשר העביר שיעור מיוחד על מערכת החינוך הישראלית, ועל שיטות אסטרטגיה חדישות להעברת ערכים לתלמידים.

המורים של הרשת עברו סדנאות מגוונות כדוגמת דרכי העצמה של מורים, תהליכי למידה והתפתחות של סוגי תלמידים, כלים מעשיים והעשרה מחשבתית בסיטואציות מורכבות למורה מול תלמיד ועוד.

יו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן נשא דברים במהלך יום העיון, וחיזק את ידי המורים על מאמצם הגדול והיום יומי בחינוך תלמידי הציונות הדתית, ועל חשיבות שילוב הרוח והקודש ברבדי החינוך של הרשת. בסיום יום העיון נערך טקס חלוקת פרסים למורים המצטיינים ברשת.

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא מר אלחנן גלט סיכם: "המורים המקצועיים שלנו שותפים מרכזיים להצלחה הלימודית של הרשת. יש לנו הרבה הכרת הטוב, והכנס נועד כדי להגיד תודה למורים, אשר מקנים ערכים ובונים את הדרך החינוכית, ויחד איתם אנחנו מכינים את דור המנהיגות העתידית של מדינת ישראל".

"כל המורים שלנו מצטיינים, אך הסיפורים של המצטיינים ביותר, הם ממש דוגמה לאיכות האנשים שאנחנו זוכים להכיר, וליהנות מהפירות שלהם", הוסיף.