רנה שנרב הי"ד
רנה שנרב הי"דצילום: באדיבות המשפחה

עו"ד מוריס הירש שיגר בשבוע שעבר מכתב לאלוף פיקוד המרכז, נדב פדן, בשמו של הרב איתן שנרב, אביה של רנה שנרב הי"ד שנרצחה בפיגוע במעיין סמוך לדולב בחודש אוגוסט השנה.

"למרות שחלפו חודשים ארוכים ממועד הרצח ואף ממועד מעצר החשודים, הרי שלמיטב ידיעתנו טרם התקבלה ההחלטה להרוס את בתי הרוצחים", כתב הירש לאלוף פדן.

"לפי שעה, כל אשר דווח הוא שצה"ל מיפה את ביתו של יזן חסין חסני מג'מאס, שלהבנתנו מעורב באופן ישיר ברצח", הוסיף הירש בשם האב.

"חשוב להדגיש, הרצון לקדם את הריסת בתיהם של הרוצחים אינה באה מתוך תחושת נקמה. אלא, מדובר בדרישה שיסודה הגברת ההרתעה על מנת להציל חיים", ציין עו"ד הירש.

הירש אף הוסיף, "שבבואך לשקול את הריסת בתיהם של הרוצחים, נבקש כי תיקח בחשבון, בין היתר, את העובדה, שמאז מעצרם של הרוצחים, הרשות הפלסטינית משלמת להם משכורות חודשיות, וזאת אך ורק בשל רציחתה של רינה, ופציעתם של אחיה דביר ומרשי".

"בנסיבות אלה, נוכח צורכי ההרתעה הדחופים שקיימים, נבקש כי תנחה את כל הגורמים הנוגעים בדבר להחיש את טיפולם בנושא על מנת שתוכל לקבל את ההחלטה הנדרשת והמתבקשת – הריסת בתיהם של הרוצחים", חתם עו"ד הירש את המכתב.