בני ברק
בני ברקש. כהן. ערוץ 7

תכנית "בית הספר של החגים" לא תצא ככל הנראה לפועל בחג החנוכה הקרוב, זאת על רקע ממשלת המעבר והקושי בגיוס התקציב הנדרש בזמן שכזה.

לנוכח המצב הכריזה עירית בני ברק בסוף השבוע האחרון כי במהלך ימי החנוכה יפעלו קייטנות לילדי העיר הלומדים בגנים עירוניים בעלות של 50 שקלים.

"ראש העיר אברהם רובינשטיין החליט כי ילדי הגנים העירוניים וכן גני החינוך המיוחד, לא צריכים לסבול עקב החלטה זו ובישר לתושבים כי העירייה מכסה את הפרויקט, כשעל ההורים נותר לשלם מחיר מוזל של 50 שקלים בלבד לכל ימי החנוכה", נמסר מדוברות העיריה.

עוד נמסר בהודעה כי העירייה תממן גם את כל מערך הפעלת ההסעות לגני החינוך המיוחד בימי החנוכה.

עם זאת, מחלקת גני הילדים בעיריית בני ברק הבהירה כי פתיחת הקייטנות מותנית במספר הנרשמים ולכן במידת הצורך יבוצעו צירופי גנים בסמיכות מקום.

"הרישום הותנה בתשלום מראש ובקבלת מספר אישור לאחר הרישום. לא מתאפשר רישום לאחר סיום מועד הרישום. כמו כן יודגש כי אין אפשרות לבטל השתתפות ולקבל החזר כספי לאחר הרישום, וכן יש לצייד את הילדים בארוחת בוקר בימי הקייטנה", נאמר.

ראש העיר רובינשטיין ציין, "בעיריית בני ברק ובמחלקת גני הילדים שבאגף החינוך, ממשיכים ביתר שאת במטרה לשפר ולייעל את מערכת החינוך הטובה ביותר, ולהיטיב עם ההורים וילדיהם, ולספק מענה חינוכי עשיר ומגוון גם בימי החנוכה הבעל"ט. לא התחשבנו בחסמים שנוצרו עקב היעדר תקציבים כאלו ואחרים ויצאנו בבשורת הקיטנות לילדי הגנים העירוניים. נמשיך לעשות הכל למען עתיד החינוך בעיר התורה".