הפוסט המקורי לפני שנערך
הפוסט המקורי לפני שנערךצילום: פייסבוק

עיריית תל אביב יפו עדכנה בצהריים (ראשון) את הפוסט בפייסבוק בו הכריזה על חלוקת "ערכות להדלקת נרות חנוכה ולהארת עצי אשוח חינמיות", בעקבות הסערה הציבורית שפרצה.

לפני כשלושה ימים פרסמה עיריית תל אביב יפו בחשבון הפייסבוק שלה פוסט הקורא לתושבי העיר להתקרב לשכניהם על ידי הדלקת נרות חנוכה והארת עצי אשוח יחד.

"מכירים את האנשים האלה שגרים לידכם? כן, אלה שאתם אומרים להם שלום בחדר המדרגות ומתעלמים מההודעות שלהם בקבוצת הוואטסאפ של הבניין", נכתב בחשבון הפייסבוק הרשמי של העירייה.

"בקיצור, הם נקראים שכנים. עכשיו, אנחנו אמרנו לעצמנו 'וואלה חנוכה, כריסמס וזה' בואו נקרב קצת ביניכם. אז מה עשינו? הכנו 500 ערכות להדלקת נרות חנוכה ולהארת עצי אשוח חינמיות לחלוטין. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבוא לקחת ולהדליק נרות חנוכה עם שאר השכנים בבניין! נשבעים שזה עד כדי כך פשוט! אז יאללה, בואו נתקרב קצת בחג חנוכה הקרוב", נכתב בפוסט המקורי.

כאמור, הפרסום עורר סערה ציבורית, ובעקבות פנייתו של חבר מועצת העיר חיים גורן, נערך הפוסט והוסרו ממנו כל האזכורים לחג הנוצרי ומנהגיו. מעתה קורא הפוסט לתושבי העיר להתקרב לשכניהם על ידי הדלקת נרות חנוכה.

לאחר העריכה נכתב בפוסט: "...עכשיו, אנחנו אמרנו לעצמנו 'וואלה חנוכה וזה' בואו נקרב קצת ביניכם. אז מה עשינו? הכנו 500 ערכות להדלקת נרות חנוכה חינמיות לחלוטין. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבוא לקחת ולהדליק נרות חנוכה עם שאר השכנים בבניין..."