העבודה-גשר משיקה קמפיין חברתי

במפלגה טוענים כי 25% ממצביעי כחול לבן ו-17% ממצביעי הליכוד שוקלים בבחירות הקרובות להצביע לעבודה גשר בגלל הנושאים החברתיים.

חזקי ברוך , י"ח בכסלו תש"פ

פרץ ולוי
פרץ ולוי
צילום: דוברות

העבודה גשר השיקה היום (שני) את קמפיין הבחירות הראשון שלה, ובכך הפכה למפלגה הראשונה שיוצאת בקמפיין בבחירות 2020, וכן, המפלגה הראשונה שיוצאת עם שילוט חוצות וקמפיין דיגיטלי.

מנתוני המחקר וקבוצות המיקוד שערכו בעבודה-גשר עולה כי הנושא החברתי ומצב מערכת הבריאות הם הנושאים החשובים ביותר לאזרחי ישראל, ובפרט לאלה מביניהם שמתכוונים להצביע.

במפלגה טוענים כי 25% ממצביעי כחול לבן ו-17% ממצביעי הליכוד שוקלים בבחירות הקרובות להצביע לעבודה גשר בגלל הנושאים החברתיים.

לנוכל זאת החליטו בעבודה כי קמפיין הפתיחה יורכב מהנושאים החברתיים ומעמיר ואורלי כמנהיגים החברתיים המובילים בישראל.

העבודה משלימה בימים אלה את המערך הארגוני לקמפיין 2020, יחד עם גשר, שיתוף פעולה שהתהדק בבחירות האחרונות, ובסיעה המאוחדת מקווים לגדול במספר המנדטים.