בונים לכם את הקישורים

קישורים חיצוניים חיוניים מאוד לקידום האתר בגוגל. כאשר האתר שלכם מקושר לאתר חיצוני

תוכן שיווקי , י"ט בכסלו תש"פ

בניית קישורים
בניית קישורים
יח"צ

בונים לכם את הקישורים

קישורים חיצוניים חיוניים מאוד לקידום האתר בגוגל. כאשר האתר שלכם מקושר לאתר חיצוני, הוא זוכה לקידום בדירוג, וקל יותר לגוגל לקבל אותו כאתר איכותי. קיימות דרכים שונות להשיג קישורים חיצוניים, ואחת הנפוצות שבהן היא בניית קישורים בתשלום

בניית קישורים בתשלום – למי זה מתאים?

שירות בניית קישורים בתשלום הוא דרך מהירה להשיג קישורים. השירות ניתן על ידי מקצוענים בתחום קידום האתרים ויש לו כמה יתרונות. דבר ראשון, אינכם צריכים להמציא את הגלגל ולחשוב איך אתם משיגים קישורים חיצוניים, בייחוד אם מדובר באתר חדש שאין בו עדיין הרבה צפיות. אם אתם מעוניינים בתוצאות מיידיות, תוכלו להשיג אותן תמורת תשלום.

דבר שני, קישורים בתשלום יכולים להגדיל עבורכם את הטראפיק ולהשיג יותר צפיות. כך שאם יש קמפיין כלשהו שאתם מעוניינים לפרסם, תוכלו לנסות את שיטת הקישורים. אחרי הכול, לעולם לא תוכלו לדעת באיזו דרך יגיע הלקוח לאתר שלכם. ולבסוף, כאמור, בניית קישורים איכותית נעשית על ידי חברת BUYPOST המתמחה בפרסום כתבות יח"צ וקידום במאות אתרים.

לאילו פרמטרים חשוב לשים לב כאשר בונים קישורים?

אם החלטתם לקדם את האתר שלכם באמצעות שירות שניית קישורים, ישנם ארבעה פרמטרים עיקריים שכדאי לתת עליהם את הדעת:

איכות התוכן – הקישור לבדו לא ישיג לכם את הקידום. גוגל נותנת דגש רב על איכות התוכן שבו ממוקם הקישור. חשוב להקפיד על יצירת תוכן מעניין ורלוונטי אשר מעניק ערך מוסף לגולש. גוגל מעוניינת בקידום טבעי המותאם לגולשים. לפיכך, חשוב למקם תוכן שהגולשים שלכם ירצו לקרוא. כמו כן, לפני שמעלים מאמר לאתר, חשוב לבצע אופטימיזציה ולהתאים אותו למנוע החיפוש של גוגל. טקסט העוגן אינו חייב להיות מילת המפתח – זה נכון שחשוב לבצע חקר מילות מפתח כדי לקדם את הקישורים והמאמרים, אך עוגן הקישור אינו חייב להתחבר רק למילות המפתח. על מנת ליצור תוכן טבעי יותר ומאולץ פחות, אפשר לחבר את העוגן גם לביטויים ומשפטים. מספר הקישורים שמוציאים מהעמוד – עניין הטבעיות נכנס לתמונה. מומלץ להוציא בין קישור אחד או שניים, על מנת שהמאמר והקישורים יתמזגו עם הקידום האורגני. קצת קידום האתר – אתם רוצים להגיע כמה שיותר מהר לתוצאות הראשונות בחיפושים של גוגל, וזה מובן. אך מספר הקישורים שאתם מעלים צריך להיות סביר ופרופורציונלי לסוג האתר שלכם. מומלץ לפרוס את מספר העלאת הקישורים לתקופה של חודש.

מקשרים לאתר איכותי

אם אתם מעוניינים להפיק את המיטב משירות בניית קישורים, חשוב לבצע בדק בית באתר שלכם תחילה. זאת משום שהקישורים לבדם לא יביאו אתכם לתוצאות הראשונות. גם אתם אחראיים על תחזוקת האתר שלכם בכמה מישורים. כך, חשוב להתאים את האתר לחוויית המשתמש. הגולשים צריכים להרגיש באתר כמו בבית ולדעת להתמצא בו גם אם הם נכנסים אליו בפעם הראשונה. מסיבה זו, חשוב לבנות היררכיה ברורה באתר כדי שהגולש ידע בכל רגע נתון היכן הוא נמצא.

על התכנים האיכותיים וחשיבותם כבר דיברנו, רק כדאי להדגיש שחשוב להתאים את ניסוח התכנים לקהל היעד שלכם. וכמובן, ישנו ההיבט הוויזואלי. אנו, כבני אדם, צורכים אינפורמציה רבה באמצעות חוש הראייה, ויש שיגידו שאנחנו "קונים עם העיניים". לכן, כדאי למקם באתר אמצעים ויזואליים שונים כמו תמונות וסרטונים. ולבסוף, אחד הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם הוא מהירות הטעינה באתר. אם לאתר שלכם לוקח זמן להיטען (מעל ל-3 שניות), כדאי לשפר זאת. בעידן המהיר של ימינו, לגולשים אין סבלנות והם יעדיפו לדלג עליכם.

הכתבה באדיבות חברת BUYPOST פרסום כתבות יח"צ וקידום


הצעות והערות ניתן לשלוח לדואר אלקטרוני: computers@inn.co.il