תומר ויינשטיין
תומר ויינשטייןצילום: באדיבות המשפחה

מאות בני אדם ליוו אחר הצהריים (שלישי) למנוחות את תומר וינשטיין שנהרג אתמול יחד עם חברו יניב לוגסי בתאונת דרכים בשעה שרכבו על אופניהם בכביש 5511 בשרון.

השניים, שהיו חברים בקבוצת רכיבה משותפת, נטמנו זה לצד זה בבית העלמין בבית העלמין בישוב קדימה-צורן.

עדי, אלמנתו של תומר, ספדה לו, "אתה כל כך חי, אי אפשר לדבר עליך בלשון עבר. פעם אחת כבר שרדת את מלאך המוות, אבל בפעם השנייה לא היה לך סיכוי".

"היית לי עוגן, ביטחון ומאהב. עכשיו אתה עם אימא שלי, נפגשתם והתחבקתם. הבית היפה שלנו כבר לא יהיה אותו דבר, זה לא יכול להיות שאתה לא פה. אני מבטיחה להיות חזקה בשבילך, אני כל כך אוהבת אותך ולא מאמינה שאתה לא פה", הוסיפה עדי.

ליה (15), בתו הבכורה של וינשטין, אמרה בהלוויה: "אבא שלי, אף אחד לא יודע איך זה מרגיש עד שזה קורה. תמיד חשבתי שזה לא יכול לקרות לדמות ההערצה שלי. אין לי איך לתאר מה אני מרגישה עכשיו. אני אוהבת אותך ומתגעגעת אליך כל שנייה ושנייה. זה בלתי נתפש, תנוח על משכבך בשלום אבא שלי".

מוקדם יותר היום הובא למנוחות בסמוך יניב לוגסי, שרכב יחד עם תומר ונהרג יחד אתו בתאונה.

האלמנה מירה ספדה ליניב, "יניבי אהוב ליבי, המילים נגמרו והעצב חשוך ועמוק. יחד השגנו ב-16 השנים האחרונות כל מה שרצינו, יחד מהרגע הראשון הכול זרם לנו, קצת אחרי ירח הדבש נולדה בתנו הראשונה ליה, עדי לא איחר להגיע ואדווה הדעתנית השלימה את הפאזל של המשפחה היקרה שלנו".

"היה לך לב זהב, גבר שבגברים. אתה ותומר הייתם בלתי נפרדים, מצאת פרטנר תותח על, היית מתעניין בתוצאות ובשיפורים הקטנים ושאבת גאווה גדולה מההישגים. הרכיבה הייתה אהבתך החדשה. אתמול התנפצנו לרסיסים, אתמול נחרדנו לגלות שגם תומר נהרג יחד איתך. אנחנו לא מעכלים, אבל מבינים שלא תחזור עוד", הוסיפה.

בתו של יניב לוגסי ספדה לו אף היא ואמרה, "אבוש, אף פעם לא חשבתי וחלמתי שתיעלם לי, חשבתי שתהיה הסבא המושלם לילדיי, שאארגן לך את מסיבת אמצע החיים. לא חשבתי שהמריבה שלנו שלשום תהיה האחרונה שלנו בחיים. חשבתי שלא אדבר אתך שבוע, אבל עכשיו זה לכל החיים".

"אתמול דיברו עליך בלשון עבר ולא הצלחתי לעכל. אני תמיד אתגעגע אליך, אשמור לך מקום גדול בלב. אני לא מאמינה שלא יהיה לי אבא מתחת לחופה. אני מבטיחה שאהיה שם תמיד בשביל אימא, אני מקווה שתהנה מגן עדן ואנחנו מוסרים לך דרישת שלום מלמטה", הוסיפה הבת.