יוסי דייטש
יוסי דייטשצילום: יחצ

אגף שפ"ע בעיריית ירושלים יצא בימים האחרונים במבצע נרחב לשתילת פרחים מסוגים שונים לאורך כבישי ירושלים והכיכרות המרכזיים לרגל הגעת החורף.

במסגרת המבצע שיזם אגף שפ"ע בהנחיית ראש העיר משה ליאון וסגנו יוסף דייטש, הוחלט השנה לשלש את תקציב ההשקעה בפרחים לבירת ישראל.

במהלך ההיערכות מחדש הנחה דייטש את מנהלי האגף להיוועץ עם מחלקת הגננות והאגרונומיה של העירייה על מנת שהשנה הפרחים יעמדו בתנאי הכבישים והחורף הירושלמי שכבר החל לתת את אותותיו.

באגף שפ"ע סיפרו כי מדובר ב־ 400 אלף פרחים עונתיים מסוגים שונים. עד כה עמד תקציבה השנתי של עיריית ירושלים לפרחים על 1.7 מיליון שקלים שחולקו בשלוש פעימות שונות בשנה.

בחודשים האחרונים וכחלק מכניסתו של דייטש לתפקיד הוגדל התקציב לחמישה מיליון שקלים בשנה על מנת להביא לשיפור בנראותה של העיר.

"אנו אמונים על דברי חז"ל שדירה נאה מרחיבה דעתו של אדם ולכן הנחתי לשים דגש משמעותי על הנראות והחוויה שהעיר מייצרת לתושביה", אמר דייטש. ''עיר הקודש שעליה נאמר כי נטלה תשעה קבין של יופי צריכה לקבל את המינימום של ההשקעה בנראות לאורך הכבישים והכיכרות וזה אחד מהיעדים שלנו לשנים הקרובות לאחר השיפור בתקציב".