הדרוזים מתגייסים למען ישיבת הגולןישיבת הגולן

לחצו כאן כדי להיות שותפים בחיזוק ישיבת הגולן

מפגן של תמיכה בישיבת הגולן מגיע מכיוון מיוחד במינו: תושביה הדרוזים של רמת הגולן התגייסו למען הישיבה, ותרמו מכיסם למען הישיבה שתסיים הלילה את קמפיין גיוס ההמונים אותו התחילה אתמול.

הקשר בין ההנהגה הדרוזית בגולן ובגליל נוצר עוד לפני שנים, כשראש ישיבת הגולן, הרב אמנון שוגרמן הרגיש שיש צורך גדול ביצירת קשר חברי עם האוכלוסיה הדרוזית השכנה ברמת הגולן ובצפון הארץ.

הקשר הזה הוליד מפגשים רבים בין הרב שוגרמן לבין השייח'ים הדרוזים וביניהם שייח' מואפק טריף, ראש ההנהגה הדרוזית בישראל וכן עם השייח' טאהר אבו-סאלח ראש ההנהגה הדרוזית ברמת הגולן.
יחד עם בכירים נוספים בעדה עם קיימו במהלך השנים האחרונות מספר מפגשים גם עם פוליטיקאים, רבנים ודמויות בכירות נוספות במדינת ישראל.

ראש ישיבת הגולן עם ידידיו הדרוזים
ראש ישיבת הגולן עם ידידיו הדרוזיםצילום: ישיבת הגולן

הרב שוגרמן התקשר לחבריו בהנהגה הדרוזית בישראל וביקש מהם להתגייס למען הישיבה, התגייסות שתייצג את הקשר הקרוב בין העדה הדרוזית לבין ישיבת הגולן. מנהיגי העדה הודיעו כי הם מוכנים להתגייס למשימה ותרמו מכיסם למען הישיבה.

תרומה ומסר מהשכנים הדרוזים
תרומה ומסר מהשכנים הדרוזיםצילום מסך

יונתן דובב, מנהל הפיתוח בישיבת הגולן: "הקשר האמיץ שנרקם בין ההנהגה הדרוזית לבין ראש הישיבה הרב אמנון שוגרמן הוא מהמיוחדים שקיימים כאן, והוא רק ביטוי אחד להשפעה של ישיבת הגולן על כל רמת הגולן וסביבותיה. אנו מודים לאנשי העדה על ההתגייסות שלהם ובטוחים כי הקשר הקרוב הזה יימשך עוד שנים רבות".

הדרוזים התגייסו - מה אתכם? לחצו כאן כדי לחזק את ישיבת הגולן