מרכז הבית היהודי
מרכז הבית היהודיצילום: דוברות המפלגה

לפני שבע שנים כשהחלטתי להיכנס לביצה הפוליטית ולסייע למי שהיה אז ב"ישראלים" ולאחר מכן התמודד על ראשות הבית היהודי- נפתלי בנט. האמנתי.

הייתי חלק וניהלתי את תחום הפייסבוק בפריימריז בו זכה נפתלי במקום הראשון, במערכת הבחירות הראשונה ב-2012, ב-3 השנים הראשונות בפוליטיקה וכן במערכת הבחירות השניה ב-2015.

גם כאשר נפתלי החליט לעזוב, עשיתי מהלך כואב מאוד מבחינתי ולא המשכתי איתו. הוא נשאר חבר מבחינתי. הבנתי את המהלך שלו אבל התנגדתי לו ונשארתי בבית. אמרתי את הדברים לנפתלי אישית ואף כתבתי בפומבי את ההחלטה הקשה במאמר בערוץ 7 "שלום אח".

בפריימריז הפנימיים במפלגה, שהיו לפני מספר חודשים, ניהלתי את הקמפיין של מוטי יוגב. העזיבה של נפתלי ואיילת הפתיעה את כולם באמצע הקמפיין. מוטי רצה להתמודד על הראשות ואף הכריז על כך. אמרתי למוטי שאם ירוץ לראשות לא אמשיך איתו. לשמחתי הוא ביטל את החלטתו לרוץ לראשות. המשכנו ומוטי קטף את המקום הראשון.

בכל השנים הללו הייתי חבר מרכז פעיל. האמנתי. כעת אני כבר לא מאמין.

הרב רפי פרץ, בחיבור האחרון לבן גביר, עוד טרם החיבור עם "האיחוד הלאומי" הרס מבחינתי את היכולת שלי להיות חלק. אני מאמין בערכים של הציונות הדתית, אבל לא מוכן להיות חלק ממאבק אישי שכל מטרתו היא כבישת המקום הראשון במפלגה קטנטנה ולא רלוונטית.

זה יום עצוב מבחינתי. ואני מקווה מאוד שהדברים שיקרו בימים הקרובים יחזירו את האמון. מקווה שדברים ישתנו שם בהנהגה. תקוותי שהמחאה הקטנה שלי, ושלכם החושבים דומה לי תסייע לשנות משהו שם למעלה. ואולי להביא אנשים חדשים ושינוי אמיתי לפוליטיקה קטנה שהשתלטה לנו על הבית.