גדעון סער הערב
גדעון סער הערבצילום: יחצ

ח״כ גדעון סער היה הערב (מוצאי שבת) ברמת גן עם למעלה מ-150 ליכודניקים בניסיון לנצח את בנימין נתניהו בבחירות המקדימות בליכוד.

בכנס ברמת גן אמר סער, "שינוי זה דבר טוב. זה דבר מבורך. בכל מערכת - פרטית או ציבורית -צריך לשנות. והגיע העת לחולל שינוי. הלכנו אחרי ראש הממשלה יותר מעשרים שנה.

אבל ראש הממשלה חסום ולא הוגן שגם הליכוד ישאר חסום והמדינה תהיה תקועה. אם לא נחולל שינוי ביום חמישי הקרוב, עלול בסבירות גבוהה להיות שינוי בבחירות ב-2 במרץ : עליית ממשלת שמאל לשלטון שתסכן את כל היקר לנו.

הסקרים מראים שעם הליכוד בראשותי הגוש כבר עומד על 60-61 מנדטים. המספרים האלה יקפצו אחרי שאבחר ביום חמישי. אני יודע להביא קהלים חדשים. ניתן להגיע להישג של 40 מנדטים!"

סער פנה לחברי הליכוד ואמר להם "יש להתגייס למען המטרה. ביום חמישי נחולל שינוי, כדי שלא נקבל ממשלת שמאל בשניים במרץ. בנוסף למצב הפוליטי, התייחס סער גם לנושאי תוכן - ובמרכזם נושאי חברה וכלכלה.

המועמדות שלי נבעה מתוך ההבנה שיש לחלץ המדינה מהפלונטר ולטפל בדברים החשובים לאזרחים במקום לעסוק רק בבחירות בלתי נגמרות. כשהייתי שר חינוך כל המדדים זינקו. ראינו לאחרונה את הירידה שהשתקפה במדדי פיזה. גיבשתי תוכנית מפורטת שמתמקדת בשיפור באיכות ההוראה".

"בנושא הביורוקטיה - יש להקים מטה לאומי למאבק בביורוקרטיה ולהוריד רגולציה. לא יתכן שיטרטרו את האזרחים. יש לערוך רפורמות במערכת המשפט - תפקיד הממשלה הוא לא לארגן הפגנות, אלא לבצע השינויים הנדרשים בכדי לתקן המערכות.

יש להוסיף תקנים לרופאים ואחיות בבתי החולים ולצמצם הפערים בשירותי הבריאות בין המרכז לפריפריה. יש לי תכניות מסודרות בכל התחומים. לא יתכן שכבר שנים רבות אין מצע לליכוד.

צריך לאחד את עם ישראל. יש לאחות הקרעים בין כל חלקי העם ואני אעשה את זה. אויבינו לא מבדילים בינינו, מבחינתם - למחוק את כולנו. האחדות היא נכס בהתמודדות עם אתגרי העתיד בדגש על אתגרי הבטחון הלאומי", דברי סער.