הזוכים בלוטו
הזוכים בלוטוצילום: אבי חיים

הורים צעירים בשנות השלושים לחייהם הגיעו אתמול (ראשון) לבית מפעל הפיס נרגשים ביותר, מספר שעות לאחר שגילו על זכייתם, ובכך שברו שיא בהגעה המהירה ביותר לאחר זכייה כה משמעותית.

הזוכה, אשר ניכר כי עדיין לא עיכל את גודל הזכייה, מילא טופס ב- 36 ש"ח (פעמיים ח"י) וזכה ב- 40,000,000 ש"ח אחרי מספר שבועות שבו הפרס בלוטו עומד על המקסימום ולא היו זוכים.

הזוכה סיפר: "חלמתי שלוש פעמים במהלך חיי שאני זוכה בלוטו. מדובר במספרים שאני ממלא באופן קבוע במשך תקופה ארוכה. בשבוע שעבר לא מילאתי טופס. השבוע אמרתי לעצמי שאני חייב למלא בגלל הסמיכות לחג החנוכה – חג הניסים. ואכן לקחנו את הפרס בנר הראשון של חנוכה".

ביום ראשון לקח הזוכה את שלושת ילדיו ללימודים ונסע לפגישה עסקית. לפני תחילת הפגישה הוא הסתכל האם יש זוכים בהגרלה וגילה שמישהו לקח את הפרס הראשון.

"אמרתי לעצמי, המספרים נראים לי מאד מוכרים. הוצאתי את הטופס. התחלתי לבדוק את המספרים וקצב דפיקות הלב שלי עלה בהתאם. ביקשתי סליחה מהמארח ורצתי הביתה", סיפר.

מה תעשו עם הכסף?

"אין לנו בית משלנו והבית שאנחנו שוכרים הוא קטן. כל הזמן אני אומרת לילדים שלי שאוהבים לארח את חבריהם – אין מקום בבית. החלום שלי הוא לקנות בית גדול עם גינה ושנוכל לארח בו כמה שנרצה", השיבה האישה.

הזוכה הוסיף שכרגע הוא עוד לא עושה תכניות. "אני רוצה להתייעץ עם מומחים. לעשות הכל לאט לאט ובזהירות ובשכל רב. בכל מקרה אני כן יודע מה הדבר הראשון שנעשה עם הכסף: ניתן מעשר לנזקקים."

את הדברים הללו אמרו הזוכים בעודם ממהרים לאסוף את הילדים מהגן לקראת הדלקת נר ראשון של חנוכה.

סמנכ"לית שיווק מכירות ופרסום במפעל הפיס, דפנה נעים שאול, ציינה "התרגשנו היום במיוחד לשמח זוג צעיר עם ילדים ולהוסיף, באמצעות זכייה משמעותית זו, עוד אור לחייהם בחג החנוכה הבא עלינו לטובה. אני שמחה על ההגעה המהירה והמידית ועל כך שהזוג ייהנה במהרה מהזכייה ואף יתרום חלק נכבד ממנה בחזרה לחברה".