מצופן לאור "קרוב ללב"

אחד ה"תיקים" הכבדים בחנוכה הוא ללא ספק חיפוש רעיונות לפעילות באינספור המפגשים המשפחתיים והמסיבות לקטנים ולגדולים.

למצוא רעיון למשחק או שעשועון שעדיין לא שיחקו, לדוג חידות שאף אחד עדיין לא מכיר וכמובן להנחות את כל הסיפור - זהו אתגר לכל משפחה ומארגן.

ב"קרוב ללב" החליטו שאתגר ייענה באתגר, והכינו במיוחד לקראת חנוכה את משחק הבריחה הראשון לכל המשפחה.

צוות התוכן של הארגון מפיק לאורך כל השנה מוצרי תוכן איכותיים ומרתקים שמאפשרים למנויים ליצור חיבורים עם עוד ועוד משפחות. לכבוד חג האורים הופקה מפת הבריחה "מצופן לאור", המתאימה לילדים בגילאים שונים (למעשה, גם המבוגרים ייהנו ממנה מאוד) ומשלבת יכולות חשיבה ותשומת לב לפרטים, ידע ועבודה קבוצתית.

בעקבות ההצלחה הגדולה שנחלה המפה בקרב קבוצות המיקוד עוד בשלב התכנון והיצירה שלה, הוחלט לראשונה לשווק אותה גם לקהל הרחב ברשתות הספרים ובחנויות נוספות. "אנו מאמינים שיש לנו שליחות כפולה: גם לחבר בין כלל חלקי העם וגם להציע לכל משפחה ישראלית - ולא משנה מאיזה רקע היא - תוכן יהודי איכותי ומהנה" מספרים במטה קרוב ללב.

אלפי המנויים קיבלו מבעוד מועד את ערכות המשחק וחילקו אותם לשכנים, מכרים, קרובי משפחה ועמיתים לעבודה. "הפעם, ממש היה לנו קשה לבחור כי כל החברים רצו וביקשו את הערכה... בסופו של דבר חילקתי את כל הערכות שהיו לנו ועבורנו קניתי ערכה נוספת. אם יהודים רוצים להתחבר לאור - אף פעם לא נסרב!" אומר בעיניים בורקות דודי, מנוי קרוב ללב מכפר סבא.

הצוות כבר עמל על הכנת הערכה לט"ו בשבט. השנה מוסיפים באור לא רק בחנוכה, ולראשונה יושקו גם ערכות דיגיטליות. "בסופו של יום, כולם מחוברים למכשירים הניידים. ילדים, בני נוער ומבוגרים, דתיים וחילונים - מרגישים בנוח בעולם המקוון ועבורנו זו הזדמנות להיות נוכחים גם בזירה הזו עם תכני איכות יהודיים".