ראשי קבוצת המתפקדים עם השר סער
ראשי קבוצת המתפקדים עם השר סערצילום: דוברות

ראשי "הליכוד שלי - קבוצת ההתיישבות בליכוד" מבהירים באיגרת ששיגרו לקראת הפריימריז במפלגה כי הם אינם תומכים רשמית באיש מהמועמדים להנהגת המפלגה.

"עם ההחלטה לצאת לבחירות, היה זה ראוי ביותר לקיים פריימריס לראשות התנועה, כיאה למפלגה הגדולה הדמוקרטית היחידה היום בכנסת", צוין באיגרת.

"אנו שמחים כי עמדתנו העקרונית, בקשתנו ובקשת רבים נוספים, נענתה ומתקיימים פריימריס מכובדים אשר מעוררים את הרוח בציבור הרחב באופן מרענן וטוב, שעושה חשק לציבור גדול, לצאת ולממש את זכותו הדמוקרטית ולהצביע בענק למפלגת הליכוד", הוסיפו ראשי הקבוצה יוני הישראלי, יוסי דגן ויעקב וינברגר.

לדבריהם, "על הפריימריס להתנהל עד לסיומם באופן מכובד , כפי שראוי בין מנהיגים רציניים וראויים שטובת ארץ ישראל , מדינת ישראל ותנועת הליכוד אל מול עיניהם".

כאמור, ראשי הקבוצה מבהירים כעת כי "עמדתנו היא כי ההתיישבות תישאר מעל התחרות הפוליטית הפנים מפלגתית. ולכן עמדת הקבוצה היא - חופש הצבעה: ראוי שכל חברה וחבר בקבוצתנו יצביע לפי נטיית ליבו, לפי השיקולים של ערכי התנועה ויישוב הארץ, וכמובן - לפי החתירה למטרה המרכזית: ניצחון בבחירות הבאות בעזרת ה'".

"לאחר סיום הפריימריס נתאחד כולנו, כל חברי הליכוד, כאיש אחד למען ניצחון בבחירות לטובת העם והארץ. בהצלחה לכולנו", חתמו ראשי הקבוצה את האיגרת.

נתניהו נפגש עם ראש מועצת שומרון