'חשמונאית ושמה עכסה'
'חשמונאית ושמה עכסה'מאת: זאב ספראי. בהוצאת: טפר הוצאה לאור

עכסה היא חכמה, אמיצה ומנהיגה, ובאמצעות הסיפור המרתק שלה ושל משפחתה נחשפים הילדים הקוראים לסיפור המרד, שהוא מעבר לשירי חנוכה ומצד שני לא מרחף ברמת ספר מקבים. 'חשמונאית ושמה עכסה', זאב ספראי, טפר הוצאה לאור.

***

רגע לפני שהחג נגמר מבקש גם המחזמר 'אחד מול כולם' את מקומו. ההצגה מבוססת על סיפור אמיתי. עם סיום לימודיו נשלח פרח כמורה להעמיק את ידיעותיו בנצרות, אך הוא נחשף ליהדות ומתאהב בה. ההורים לא מוותרים עליו, אבל הוא מתגלה כאישיות בעלת תעצומות נפש ואמונה. בכיכובם של עופר לוי ודני שטג. מוצ"ש ברמלה, ראשון בחדרה ובהרצליה.

***

צבי גילה עומד להוציא בחורף הקרוב את אלבום הבכורה שלו 'היינו כחולמים', ובימים אלה משחרר סינגל חדש בשם 'נעילת מסך'. "אנחנו מתחברים למסכים ומזניחים את הקרובים אלינו. מפסיקים לראות אותם במבט האמיתי והקרוב שבאמת צריך להיות מול העיניים", אומר היוצר, ומפציר בכולנו לצאת קצת מהמסכים. לצורך הפקת האלבום יוצא גילה בפרויקט מימון המונים.

***

שבוע אחרי שתירגעו מהסופגניות מחכה לכם מופע ספוקן וורד נשי, דתי- חרדי. יותר מ-10 נשים יעלו על הבמה וידברו שירה בשאלות של זהות, זוגיות, עבר מורכב ויחסי הורים-ילדים. הערב יתקיים בט' בטבת בבית אצ"ג. לנשים בלבד.

***

להצעות: [email protected]