אוהדי חיפה. שוברים שיאים
אוהדי חיפה. שוברים שיאיםצילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה (ראובן כהן).

ההצלחה עולה ליציע. בשנים האחרונות מי שמגיעים בהמוניהם לכלל משחקי הקבוצה שלהם בליגת העל בכדורגל ובספורט הישראלי בכלל, אלו אוהדי מכבי חיפה.

גם הכישלונות הרבים של השנים האחרונות וההתרסקויות של הציפיות הגבוהות לא הורידו מהאהדה הגדולה של האוהדים הירוקים שבצירוף להקמת אצטדיונם החדש, אצטדיון סמי עופר המכיל 30,000 מקומות, מגיעים בכמויות גדולות לכל משחק, בית וחוץ.

השנה ההצלחה של השחקנים הירוקים מהכרמל על כר הדשא מגדילה אפילו את כמות האוהדים הגדולה, כשאלה כבר שברו מספר שיאים העונה בכל הקשור לכמות אוהדים במשחקים.

אחרי הניצחון הראשון בדרבי החיפאי מזה כמעט 4 שנים אמש, היום (רביעי) הודיעו במכבי חיפה כי כלל הכרטיסים למשחק העונה מול מכבי ת"א שיחול בעוד שבועיים, אזלו לחלוטין.

למעשה, יהיה זה משחק סולד-אאוט שני ברציפות של הירוקים מחיפה, אחרי שגם למשחק הדרבי אמש באצטדיונם הביתי נרכשו כלל הכרטיסים. אתמול זה נגמר עם ניצחון גדול בתוצאה 0:3, איך זה ייגמר מול היריבה מת"א שבמקום הראשון במרחק 3 נקודות ממנה?

המשחק שיתקיים ביום שני, ה-6 בינואר בשעה 20:15, יהיה השני העונה בין השתיים, כשהמשחק הראשון בין הקבוצות העונה הסתיים ב-0:1 של הצהובים בבלומפילד - ההפסד היחיד של מכבי חיפה העונה. ההצלחה הגדולה של חיפה יחד עם תמיכת הקהל האדיר יכולה עוד להיגמר באליפות.