מנהרת האור
מנהרת האורצילום: שועי ווייס

עמותת יד שרה המציינת את שנת ה-45 להקמתה, השיקה את ''מנהרת האור'' במרכז המבקרים בבית יד שרה בירושלים אותו פוקדים אלפי מבקרים מהארץ ומחו"ל מדי שנה.

''מנהרת האור'' היא סיור רב חושי יוצא דופן המראה את פניה היפות של החברה הישראלית.

המנהרה הוקמה במסגרת מרכז "חוויית הנתינה הישראלית", אותו יזם והקים בהתנדבות אורי ירדני, מומחה בתחום העברת מסרים באמצעים רב חושיים, שזכה בעבר בשלל פרסים יוקרתיים בתחום ועומד מאחורי מאות מרכזי מבקרים בעולם.

מייסד יד שרה, אורי לופליאנסקי, אמר "בשעה שאנו נזקקים לטיפול רפואי בדרך כלל עלטה מאפילה על חיינו. יד שרה באמצעות השירותים המגוונים ובעזרת אלפי המתנדבים ברחבי הארץ מצליחה להצית את האור מחדש. אנו לא רק מעניקים תמיכה פיזית או רפואית, אנו גם מלווים תמיכה זו בחיבוק אוהב. שירות כמו מוקדי המצוקה למשל, לא רק מאפשר לנו לסייע בפתרון בעיה או משבר, אלא גם מעניק אוזן קשבת לעשרות אלפי המנויים שלנו, שחלקם ספון בביתם לבד בלי מגע אנושי חם.

''מנהרת האור שלנו בירושלים היא רק נקודת הזינוק והיא נעזרת ב-116 הסניפים שלנו בארץ. אנו מזמינים את כולם להגיע אלינו לא רק בשעת משבר, אלא דווקא בשאר ימות השנה ולהיווכח שנתינה והתנדבות איננה רק מיועדת לפנסיונרים אלא לכל שכבות הגיל ובמיוחד לצעירים", הוסיף לופליאנסקי.

אורי ירדני, יזם ומקים מנהרת האור, סיפר "הקמתי למעלה מ-650 חוויות ואטרקציות בעולם. בניתי פרויקט לדיסני, הפקתי יותר סרטים תלת ממדיים מכל אחד אחר בעולם, זכיתי בפרסים. אבל הפרויקט הכי מרגש שעשיתי מאז ומעולם הוא 'חווית הנתינה' של יד שרה שמזריקה "אהבת אדם" לנפש של עשרות אלפי מבקרים. יש כאן לא מעט פירוטכניקה, אבל בראש ובראשונה יש כאן אלפי לבבות פועמים שיוצאים בהתרגשות ומצטרפים לצבא המתנדבים שלנו".