חבר הכנסת יואב קיש, ראש מטה של סער, שוחח עם מגישי תכנית "הקבינט" ב-103FM על הסיכויים לניצחון והיתרונות של סער על נתניהו.

"היום הם יבחרו האם הליכוד ינצח או שנמשיך להיות תקועים וחסומים. יש אפשרות ותקווה לשינוי, יש אפשרות לנצח. רוב העם איתנו. ובמידה וגדעון סער יעמוד בראש הרשימה תהיה נהירה של אנשים שיחזרו אלינו מכחול לבן ומכולנו", אמר קיש, "בסקרים יש פער של שני מנדטים בין סער לבין נתניהו, וחשוב לזכור שביבי הוא משאבה של מנדטים מהגוש, והוא עושה את זה הכי טוב כרגע. גדעון עושה מה שביבי לא יכול לעשות, וכ־5 מנדטים יכולים לחזור אלינו לליכוד".

כשנשאל האם הוא חי בשלום עם הטענות של מיקי זוהר שכולם נגד המפלגה אמר שהוא בעד שיח ענייני, "אני לא מחפש נרטיבים והשמצות. יש לי ביקורת קשה כנגד הפרקליטות והמשטרה, ואני חושב שיש לעשות תיקון משמעותי בהתנהלות בתי המשפט והמשטרה, אבל אני לא הולך לזרוק את התינוק עם המים, אבל כן, ראיתי את זה בנושא גל הירש למשל, תפרו לו תיק ובכך מנעו ממנו להיות מפכ"ל. אני חושב שבהרבה מאוד מקומות לא בודקים את הכשלים".

כשהקריאו לקיש הודעת SMS שנשלחה למתפקדי הליכוד ובה ביקשו להצהיר על נאמנות כלפי נתניהו אמר קיש שהוא לא מתייחס לזה. לטענתו יש קרבות של הודעות, ואי אפשר לקחת את זה ברצינות. בהמשך סיפר על הישגיו של סער, ואמר שהוא במערכת הפוליטית שנים רבות, "הוא הצליח לעשות רפורמות מדהימות, היה בקבינטים הביטחוניים, ויש לו ידע רחב. המספרים צמודים, לא סתם שמעתם את מיקי זוהר נלחם, יש פה קרב על כל קול, ואנחנו נעשה הכל בשביל לנצח. אני מקווה שאחרי שננצח נתניהו, ישראל כץ ומיקי זוהר לא יפרשו. הקרב הזה הוא על עתיד הבית שלי".