אצילי הערב. שער יפה בדקה ה-55
אצילי הערב. שער יפה בדקה ה-55צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

בפעם האחרונה שנפגשו מכבי ת"א והפועל כפר סבא במחזור ה-16 של ליגת העל בכדורגל, ניצחו התל אביבים בתוצאה 0:3 בעונת 2002/3 אותה סיימו עם תואר האליפות.

הערב (מוצאי שבת) נפגשו השתיים שוב במחזור ה-16 של ליגת העל בכדורגל והתוצאה? שער אחד יותר - 0:4.

התל אביבים שאיבדו נקודות העונה בארבע ממשחקי הבית שלהם העונה, זנחו סוף סוף את שיטת הרוטציה ופתחו בהרכבם החזק ביותר שגמל להם עם תצוגה התקפית מול כפר סבא שכל ניצחונותיהם העונה היו במשחקי חוץ.

מסכת השערים החלה כבר בדקה ה-18 כשאיתי שכטר כבש את הראשון תחת גשם שוטף.

בדקה ה-55 ראו אוהדי מכבי שסבלו מקור וגשם שירד עליהם למרות הגג שנבנה מעליהם באצטדיון המחודש שער נהדר של עומר אצילי מהאוויר לאחר בישול נוסף העונה של יונתן כהן, ובדקה ה-69 התכבד גם המבשל בשער נהדר משלו כשבעט כדור לחיבורים מחוץ לרחבה.

כפר סבא שנותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של מחמוד יוסף ספגה את הרביעי מנגיחה של צ'יקו אפואדו שחזר לאחרונה מפציעה בדקה ה-89 והשלים 0:7 צהוב בשני משחקים תוך ארבעה ימים - מסתבר שכשמכבי רוצה ומאמנה נותן לה לשחק, היא יודעת לכבוש ולנצח ללא קושי.

דניאל טננבאום שחזר לעמדת השוער שמר על שער נקי בפעם ה-15 מ-16 מחזורים העונה, ומכבי מוכנה למשחק העונה ביום שני הבא כשתתארח אצל מכבי חיפה, השניה בטבלה, באצטדיון סמי עופר שבחיפה כשכעת הפער ביניהן עומד על 6 נקודות באופן זמני.

אם תנצח מכבי בחיפה, תשווה זו את שיא הליגה של חיפה שעומד על 30 משחקי חוץ רצופים ללא הפסד. כפר סבא? זו עדיין ללא ניצחון מול הצהובים מת"א מזה 12 שנים, מאז ה-17 בספטמבר 2007.