משה גפני
משה גפניצילום: פלאש 90

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני (יהדות התורה) תוקף הערב (מוצ"ש) בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן וטוען כי הוא מונע משנאת נתניהו החרדים.

תחילה התייחס לטענה שמפזר ליברמן לפיה הוא משרת בתפקידו בוועדת הכספים רק את האינטרס החרדי.

"ליברמן קובל על כך שח"כ גפני הינו יו"ר ועדת הכספים בשעה שהכל יודעים שהוא פועל לטובת כולם. לטובת הימין ולטובת השמאל, לטובת המרכז ולטובת הפריפריה, לטובת הדתיים ולטובת החילונים, לטובת היהודים ולטובת הערבים, למען החקלאות ולמען התעשיה, למען הרשויות המקומיות ולמען הטבות המס". בדבריו מספר גפני כי הוועדה מתנהלת בשיתוף פעולה מלא עם נציג הועדה מטעם ישראל ביתנו ח"כ עודד פורר.

"בהתיעצויות הפנימיות בלשכתו של ח"כ גפני משתתף כל העת גם נציג ישראל ביתנו יחד עם חברים מהמפלגות האחרות - אילולי הפעילות של ועדת הכספים בראשותו של ח"כ גפני כולם היו סובלים מהשיתוק שגרם אביגדור ליברמן למדינת ישראל. רק פעילותו של ח"כ גפני הביאה לכך שגם ניצולי השואה, העולים מברית המועצות, תושבי עוטף עזה ועוד יקבלו את המגיע להם.

"ח"כ גפני מנע את הנזק שגרם להם אביגדור ליברמן גם בעובדה שבגללו ורק בגללו הולכים לבחירות בפעם השלישית, וגם בכך שהוא גרם שהמדינה תשותק בפעילות החיונית, בכלכלה ובחברה, במדיניות ובביטחון, בעוד שח"כ גפני וחבריו בועדת הכספים פועלים כל העת למזער את הנזקים שליברמן גרם, והוא עוד מעיז לדבר ולהסית?".

את דברים חתם במילים הבאות: "הכל בגלל שהוא שונא את ביבי ושונא את החרדים. המדינה פחות מעניינת אותו".