ג'יילן ריינולדס
ג'יילן ריינולדסצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מכבי תל אביב נערכת להמשך עונת היורוליג לאור הפציעות הרבות שהיא חווה.

הצהובים החתימו את ג'יילן ריינולדס (27, 2.08) עד סוף עונת היורוליג עם אופציה להארכה עד סוף העונה.

מדובר בסנטר עם יכולת ריבאונד טובה וניסיון מחוץ לארצות הברית באיטליה, ספרד, רוסיה וגם בסין לצדו של ארון ג'קסון, הרכז החדש שמצטרף אף הוא לסגל.

"אני שמח מאוד שאנחנו מצרפים שחקן איכותי לסגל", אמר לאתר הרשמי של הקבוצה המאמן יאניס ספרופולוס בעקבות צירופו של הסנטר. "הוא מגיע כדיל לעזור לנו ולתת לנו פתרונות במשחק הפנים. אני רוצה לברך אותו למשפחת מכבי. פעם נוספת אני רוצה להודות לבעלים שלנו על החתמה של שחקן נוסף, יש לנו משימה. אנחנו ממשיכים בדרך והוא יעזור במסע שלנו".

"אני שמח להצטרף למועדון היסטורי ואגדי כמו מכבי", הוסיף ג'יילן ריינולדס בתגובה ראשונה לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה. "הגופיה של מכבי מוכרת בעולם כולו. אני מצפה בקוצר רוח להצטרף מוקדם ככל האפשר, להתחיל לעבוד ולעזור לחבריי לקבוצה".

ריינולדס נולד ב-30 בדצמבר 1992 בדטרויט, למד בתיכון בניו המפשייר ושיחק ארבע שנים במכללת קזבייר. בקיץ 2016 חתם על חוזה מקצועני ראשון במדי רקנאטי מהליגה השניה באיטליה ומיד הרשים עם 18.2 נקודות ו-7.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. יכולתו הטובה בלטה לעין ובינואר 2017 עבר לרג'יו אמיליה מהליגה הבכירה.

הוא נשאר בקבוצה גם בעונת 2017/18 וסיפק 10.5 נק' ו-7.5 ריב' למשחק ביורוקאפ. במאי 2018 הובא לחיזוק על ידי ברצלונה לשלהי העונה והספיק לשחק רק שני משחקים. חודשיים לאחר מכן חתם הסנטר בזניט סנט פטרסבורג והציג עונה נהדרת במדי הקבוצה הרוסית לצד שחקנים כמו ברנדון ג'נינגס, גל מקל, מרקו סימונוביץ', קודי מילר-מקינטייר וסרגיי קראסב.

ריינולדס העמיד בליגת ה-VTB הקשוחה ממוצעים של 16.6 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-1.3 חטיפות למשחק. ביורוקאפ שיחק הסנטר 24.9 דקות לערב, קלע 13.8 נק' וקטף 8.1 ריבאונדים. יכולתו הטובה הובילה אותו בקיץ האחרון לחוזה בסין, שם שיחק יחד עם ארון ג'קסון בשורות ז'ג'יאנג ליונס וסיפק 13.8 נק', 10 ריב', 2.2 אסיסטים ו-2.2 חטיפות בממוצע למשחק. בשבועות האחרונים שיחק בסטוקטון קינגס, קבוצת ליגת הפיתוח של סקרמנטו (8.4 נק' ו-6.1 ריב').