שחקני חיפה חוגגים ניצחון
שחקני חיפה חוגגים ניצחוןצילום: ניב כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

ההצלחה נמשכת. את ההצלחה שלה העונה החלה מכבי חיפה כבר בעונה שעברה, כשזו הצליחה להיחלץ מתחתית הטבלה עד לצמרת עם סיום עונה מרשים לכל הדעות.

אחד מאבני הדרך המרשימים אליהם הגיעו בעונה שעברה היו רצף 12 משחקי ליגה ללא הפסד. המשחק ה-12 בעונה שעברה היה ניצחון חוץ חשוב ודרמטי על עירוני קריית שמונה בתוצאה 3:2.

הערב (מוצאי שבת) נפגשו חיפה וקריית שמונה שוב באצטדיון הצפוני ביותר בליגת העל, אליו הגיעה חיפה עם רצף של 11 משחקים ללא הפסד וכשהיא נמצאת בצמרת טבלת ליגת העל בכדורגל, מרחק 6 נקודות מהמוליכה והאלופה מכבי ת"א.

כמו בעונה שעברה, גם הפעם המשחק בין השתיים הסתיים בניצחון האורחים מחיפה בהפרש של שער אחד שהאריך את רצף המשחקים שלהם ללא הפסד ל-12 כאלה, כל זאת רגע לפני משחק העונה מול הצהובים מת"א בקרב ישיר על המקום הראשון בטבלת ליגת העל בכדורגל.

קריית שמונה שהגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, לא הצליחה לשחזר את ההצלחה שלה מסוף עונת 2017/18, אז עמדה על 4 כאלה, כשנכנעה לשערים של יובל אשכנזי הבלתי נגמר בדקה ה-26 ושל מלך השערים של הליגה רוקאביציה שכבש בתוך תוספת הזמן של המחצית השניה את העשירי שלו בעונה, בדקה ה-92 וגמר סופית את המשחק.

קריית שמונה הספיקה לצמק עם שער בדקה ה-94 אך היה זה מעט מדי ומאוחר יותר מדי.

כעת כשפער ביניהן על 3 נקודות בלבד, ושתיהן השיגו ניצחונות חשובים, הכל כבר מוכן למשחק העונה ביום שני הבא בין מכבי ת"א למכבי חיפה. מי תתפוס את המקום הראשון?