ח”כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) פרסם בצהרים (שלישי) סרטון הסתה נוסף נגד הציבור הדתי והחרדי בישראל.

רוצים חידה? מה עושה רב שיש לו ספק לגבי טהרה של אישה אחרי נידה? התשובה היא שהוא שולח אותה עם הפניה לבדיקה אצל אחות בקופת חולים. חברים, זו לא בדיחה", אומר קושניר בסרטון, "קופות החולים מסבסדות את הבדיקות האלה, התור נקבע מעכשיו לעכשיו – והתוצאה מדווחת לרב.

''זה קורה על חשבון תקציב הבריאות. זה קורה על חשבון אותם אנשים ששוכבים במסדרונות בבתי החולים. זה קורה על חשבון אלה שמחכים לבדיקות רפואיות חודשים. זה קורה על חשבון אלה שמחכים לחיסון לשפעת”.

“תגידו לי, התחרפנתם? מה יהיה השלב הבא? תשלחו אנשים לקולונוסקופיה כדי לוודא שהם אכלו כשר? או תעצרו אנשים ברחוב כדי לוודא שיש להם ברית מילה? אנחנו חייבים לעצור את זה. חייבים לעצור את הכפיה הזו”, הוסיף קושניר.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', יו"ר האיחוד הלאומי, הגיב: ''הסרטון הבא מבית היוצר של ליברמן - רבנים שוחטים ילדים של גויים ומשתמשים בדמם לאפיית מצות. הלוואי ויכולתי לחשוב שהשקרים האלה נובעים מבורות. אבל הם נובעים משנאה. אנטישמיות קלאסית במדינת היהודים. בושה".

שר החינוך הרב רפי פרץ, יו"ר הבית יהודי, אמר בתגובה ״תחושת קבס. הגזענות הזו היא חרפה, הסרטון הזה הוא יריקה בפנים לכל מי שמסורת ישראל ויהדות חשובה לו והוא צריך להיות מחוץ לכל שיח פוליטי.
‏בושה שככה ניראה השופר של ליברמן״.

יו"ר סיעת הבית היהודי-האיחוד הלאומי, ח"כ אופיר סופר, אמר כי ''ישראל ביתנו ממשיכה לזרוע שנאה נגד היהדות ומסורת ישראל''.