לוי אבקסיס ופרץ
לוי אבקסיס ופרץצילום: דוברות העבודה-גשר

מפלגת העבודה-גשר קיימה הערב (שלישי) אירוע בהשתתפות ראשי הרשימה, ח"כ עמיר פרץ וח"כ אורלי לוי אבקסיס, במהלכו השיקו השניים את מטה הבחירות.

"האירוע החגיגי והשמח של פתיחת המטה מוחלף בצער עמוק על הדרדרות מצבה של החברה שלנו עם פרסום דו"ח העוני של הביטוח הלאומי היום", פתחה יו"ר גשר אורלי לוי אבקסיס את דבריה באירוע.

"דווקא בעיצומו של אחד המשברים החברתיים העמוקים ביותר שידעה מדינת ישראל, אנו מתלכדים כאן כדי להדק את השותפות הערכית החברתית האמיתית שלנו, אני ואתה עמיר, נביא בשורה של תקווה. צדקתה של חברה נמדדת על פי יחסה לחלשים שבתוכה, אנחנו נציל את המערכות החברתיות בישראל", ציינה.

יו"ר העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ, תקף את הממשלה, "לא ייתכן שאזרחי ישראל יסחבו על גבם את מחיר החידלון וחוסר האחריות של הממשלה. אנשים טובעים במחסור ולא מסיימים את החודש בעוד שנתניהו מסדר לעצמו חסינות".

לדבריו, "אבן היסוד היחידה שנתניהו יצק במדינה היא הנצחת העוני, זו תעודת עניות לממשלת הליכוד. הממשלה הזו זקוקה להשתלת לב חברתי. ציבור בוני הארץ, הנדרשים לבחור בישראל של נתניהו בין תרופה לפרוסה, הם שינצחו את נתניהו בקלפיות".

"על מחנה המרכז שמאל להביא 61 מנדטים ללא ליברמן, אם לא - דיננו להידרדר למערכת בחירות רביעית", העריך פרץ, "רק כך נוכח להתחיל בהשתלת הלב החברתי לממשלה חדשה ללא נתניהו״.