אורן חזן
אורן חזןצילום: אלירן אהרון

חבר הכנסת לשעבר אורן חזן מתח ביקורת חריפה על נשיא המדינה ראובן ריבלין בעקבות אמירתו אתמול: "דמוקרטיה זה רצון העם, אבל העם צריך לרצות נכון".

''רובי 'אני לא שמאלן אבל אל תצביעו נתניהו' ריבלין - אולי פשוט תשתוק כבר", כתב חזן בפייסבוק, ''‏אחרי שמיהרת לקבוע, וממש לא בצדק, כי 'בני עמי בחרו בטרור' ומאז ממש לא ברור לאיזה עם אתה שייך. אחרי שירקת בפרצוף של הלוחם המצטיין אלאור אזריה ובעצם בפרצופם של כל הלוחמות והלוחמים, אחרי שמזמן הפכת עצמך לנשיא פוליטי שדוחף את האף למקומות לא לו.

"עכשיו אתה שוב מתנשא עלינו וביהירותך 'מפתיע' אותנו באמירה הזויה נוספת והפעם על הדיון בבג"ץ בעניין נתניהו וקובע: 'דמוקרטיה זה רצון העם, אבל העם צריך לרצות נכון'".

חזן תהה, ''מה הלאה? תחליף את עם ישראל... לא לזה אנחנו מצפים מנשיא העם היהודי שתפקידו זה להרים מדינה דמוקרטית בארץ ישראל''.

כאמור, נשיא המדינה ריבלין התייחס אתמול לעתירה שהוגשה לבג''ץ בדרישה למנוע מראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל מנדט להרכבת ממשלה לאחר שהוגש נגדו כתב אישום.

"שמעתי מה קורה בבית המשפט העליון. הבנתי שיכולים לשאול אותי שאלות. הואיל ובית המשפט דן בדבר שיגיע אליי, ראוי שלא אומר כלום, אם כי אני חושב שיש לי דעה. יש כאן דברים שצריך לדון בהם בכובד ראש. רצון העם הוא חשוב – אבל העם צריך לבחור נכון", אמר ריבלין.