"קידום פלוס" נמכרה: "הרבה מעבר להצלחה עסקית"

הרוכש הביא איתו ידע טכנולוגי וארגוני במטרה להאיץ את פעילות החברה שמעסיקה בעיקר עובדים מהמגזר החרדי.

ערוץ 7 , ה' בטבת תש"פ

עמיחי יוזן
עמיחי יוזן
צילום: ישראל ברדוגו

חברת הדיגיטל "קידום פלוס" שרוב עובדיה הם מהמגזר החרדי נמכרה תמורת סכום שמוערך בכמה מיליוני שקלים.

"קידום פלוס" נותנת שירותי דיגיטל ובניית אתרים לעסקים קטנים ובינוניים ולגופים גדולים במגזר הכללי. לחברה יש למעלה מ-5,000 לקוחות פעילים, מכל סוגי העסקים במשק.

הרוכש שביקש שלא לפרסם את שמו, הביא איתו ידע טכנולוגי וארגוני במטרה להפוך את "קידום פלוס" לחברת הדיגיטל הגדולה בישראל לעסקים קטנים ובינוניים.

עמיחי יוזן, שותף ומנכ"ל החברה, אמר כי "מכירת 'קידום פלוס' היא הרבה מעבר להצלחה עסקית. האקזיט האמיתי שקרה פה מתבטא בעוצמה של העובדים שנתנו את הנשמה לאורך כל הדרך. ראינו בכל לקוח חדש הזדמנות להשפיע על הפרנסה ועל ההכנסה של הלקוחות שלנו וזו זכות אדירה. פתחנו הרבה דלתות והזדמנויות לעובדים וללקוחות".

החברה שממוקמת בבני ברק ומעסיקה כ-50 עובדים, תמשיך לגייס עובדים מהמגזר החרדי ותגדיל את שירותיה.

צילום: ישראל ברדוגו

"שמחתי לקחת חלק בשינוי משמעותי שעובר על המשק הישראלי", הוסיף יוזן. ''החברה מעסיקה גברים ונשים מהמגזר החרדי שאין מוכשרים מהם. עבדנו בשקיפות ובערכיות מול העובדים ומול הלקוחות וזה בא לידי ביטוי בשביעות הרצון של הלקוחות. קשה לעזוב משהו שיצרנו יחד ב-10 אצבעות".

יוזן מספר כי הוא גאה בחברה ובכל עובדיה ומבטיח לרוכש כי זכה בנכס שיניב לו ברכה. ״בכל פעם מחדש היה מדהים לראות את התגובות וההתפעלות של הלקוחות והאורחים המיוחדים שהגיעו למשרד, יש משהו מיוחד באנרגיה של קידום פלוס״.

אוראל יהי שלום, שותפו של יוזן להקמת החברה, אשר ימשיך לכהן כמנכ"ל החברה בפועל, אמר "מדהים לראות את היצירה שלנו מתפתחת. זה משהו שהקמנו יחד ב-10 אצבעות. החברה מכוונת את עצמה לתת שירות 360 מעלות לעסקים בישראל. אנחנו רוצים לתת ללקוחות שלנו שירות בטכנולוגיות ובתוכנות שמשתמשים בהן משרדי הפרסום הגדולים בישראל".