פינוי גופת הנרצח בגני קליינמן ז"ל
פינוי גופת הנרצח בגני קליינמן ז"לצילום: פלאש 90

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד מיכאל ניקולקין, תושב בת ים בן 24, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אחיו יבגני קליינמן ז"ל.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד פנינה לוי, הנרצח היה אחיו למחצה של ניקולקין והאחים התגוררו יחד בבית בבת ים. השניים, אף אירחו בדירתם תיירות תמורת דמי שכירות.

בין ניקולקין לאחיו שררה מערכת יחסים מעורערת והם הרבו לריב ביניהם. במהלך המריבות עזב ניקולקין את הבית מספר פעמים, ובעקבות מערכת היחסים המעורערת החליט ניקולקין לרצוח את האח.

לפני כשבועיים חזר ניקולקין מעבודתו לדירה ובמקום פרץ עימות קשה בינו לבין האח. האח דרש ממנו לזוב את הדירה, אך בהמשך הוא חזר אליה. לפנות בוקר חיפש ניקולקין באמצעות במכשיר הטלפון שלו דרכים אפשריות להביא למותו של אחיו.

ניקולקין הקליד בגוגל את מילות החיפוש "איך להרוג אח (לא בהומור)", ונכנס לפורומים המדריכים את המשתמשים כיצד לבצע המתה בדרכים שונות, לרבות באמצעות "עריפת ראש בעת שנתו של הנרצח".

זמן קצר לאחר מכן לקח ניקולקין סכין בעלת להב באורך 30 ס"מ מהמגירה במטבח, ניגש למיטת אחיו, הניף ונעץ את הסכין את הסכין בחוזקה בחזהו של האח דקירה יחידה.

האח התרומם בבהלה, נשנק מכאב, צעק "אמבולנס" והתמוטט. ניקולקין שהותיר את הסכין נעוצה בחזהו של האח נכנס לחדר השינה של התיירות, העיר אותן משנתן ואמר להן "זהו הרגתי את אחי.. אבל תכננתי הכל".

התיירות, שנבהלו מדבריו, נמלטו מהדירה. מספר דקות לאחר שעזבו התיירות את הדירה עזב ניקולקין גם הוא את הדירה כשהוא מותיר את אחיו מתבוסס בדמו על רצפת הסלון. ניקולקין נמלט לחדרו במלונית בבת ים ששכר מבעוד מועד.

ניקולקין לא דיווח על הרצח למשטרה או לכוחות ההצלה ורק בשעה 12:52, לאחר ששהה כשש שעות במלונית בבת ים, ביקש להסגיר עצמו למשטרה.