ח"כ אלכס קושניר
ח"כ אלכס קושנירצילום: קובי ריכטר/TPS

אגודת הסטודנטים בקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו, פנתה היום (חמישי) ליועץ המשפטי לממשלה לבחון הגשת כתב אישום נגד ח"כ אלכס קושניר.

הפניה מגיעה בעקבות מה שהם מגדירים "מסע ההסתה של הנ"ל נגד הציבור החרדי במדינת ישראל, שגולת כותרתו הייתה בסרטון מחפיץ ואנטישמי, המציג את האשה היהודיה בעלת האף הארוך וזיפי הזקן השומרת טהרה, כנטל כבד על מערכת הבריאות הישראלית".

במכתבם ציינו מטעם אגודת הסטודנטים כי עמדת היועמ"ש מתבקשת בבהילות, זאת, לשם בחינת הגשת עתירה לטריבונל המשפטי המתאים בנסיבות העניין.

מכתב הפניה ליועמ"ש

כזכור, ביום שלישי האחרון פרסם ח”כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) סרטון הסתה נוסף נגד הציבור הדתי והחרדי בישראל.

"רוצים חידה? מה עושה רב שיש לו ספק לגבי טהרה של אישה אחרי נידה? התשובה היא שהוא שולח אותה עם הפניה לבדיקה אצל אחות בקופת חולים. חברים, זו לא בדיחה", אומר קושניר בסרטון, "קופות החולים מסבסדות את הבדיקות האלה, התור נקבע מעכשיו לעכשיו – והתוצאה מדווחת לרב".

''זה קורה על חשבון תקציב הבריאות. זה קורה על חשבון אותם אנשים ששוכבים במסדרונות בבתי החולים. זה קורה על חשבון אלה שמחכים לבדיקות רפואיות חודשים. זה קורה על חשבון אלה שמחכים לחיסון לשפעת”.

“תגידו לי, התחרפנתם? מה יהיה השלב הבא? תשלחו אנשים לקולונוסקופיה כדי לוודא שהם אכלו כשר? או תעצרו אנשים ברחוב כדי לוודא שיש להם ברית מילה? אנחנו חייבים לעצור את זה. חייבים לעצור את הכפיה הזו”, הוסיף קושניר.