ש"ס
ש"סצילום: שמעון כהן

בבנייני האומה בירושלים ייערך הערב (חמישי) אירוע סיום הש"ס המרכזי של הציונות הדתית, אליו כבר אזלו כל הכרטיסים.

את האירוע, שנערך ביוזמת "מפעלות הציונות הדתית", בסיוע עיריית ירושלים ובהפקת משרד ותקין בוטיק ויועבר בשידור חי בערוץ 7, ינחה ידידיה מאיר וישתתפו בו הזמרים אודי דוידי, יצחק מאיר, יונתן רזאל ושי אברמסון.

בניה פרידמן ממפעלות הציונות הדתית מספר לערוץ 7, "צפוי אירוע מרגש מאוד שאני באופן אישי מחכה לו שבע וחצי שנים. זכיתי להיות בצוות ההפקה של האירוע הקודם ומאז אנחנו ממש סופרים ימים כדי להגיע שוב לאירוע ענק, לכבודה של תורה, עם המון תלמידי חכמים, תורה ומוסיקה. זו התרגשות גדולה".

לדבריו, בתחילה היה חשש שהאולם לא יתמלא וכעת הוא מלא וגדוש עד אפס מקום. "בבנייני האומה ניתן להכניס 3,000 איש, אבל בפועל כנראה שיבואו יותר. ב-48 השעות האחרונות התקשרו עוד ועוד אנשים שרוצים להגיע. אנחנו מתנצלים בפניהם ואומרים שנגמרו הכסאות אבל יוכלו לשבת באולם ליד ולראות את האירוע מוקרן שם בוידאו".

"אני חייב לציין שהכנו כוחות עתודה מכמה ישיבות, כי חששנו שהאולם לא יתמלא. ברוך השם, לא נזקקנו לשום עתודה וציבור עצום יגיע מכל רחבי הארץ".

מה כולל אירוע כזה? "קודם כל אנשים כולם שמחים ביחד בשמחה ציבורית גדולה. התורה היא במרכז הערב והכל סביבה, השתדלנו מאוד להתרחק מפוליטיקות כדי לייצר אירוע מאחד. יהיו בו גם יוצאי ישיבת מרכז הרב וגם יוצאי ישיבת הר המור, וגם המון בני ישיבות מחוץ לארץ, בני מדרשות ובני ישיבות. יהיה אירוע מאחד ומיוחד".