מאי פרץ
מאי פרץצילום: באדיבות המשפחה

בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע הרשיע היום (ראשון) את מיכל עוזרי בת ה-27 על סמך הודאתה במסגרת הסדר טיעון, בעבירה של גרם מוות ברשלנות בתאונת דרכים באשלים.

במסגרת ההסדר הוסכם, כי על עוזרי יוטל עונש מאסר של 7 חודשים לריצוי בדרך של עבודות שירות, וכן 5 שנות פסילה של רישיון הנהיגה.

בפרקליטות ציינו כי "העונש שהוסכם עליו במסגרת ההסדר מגלם בתוכו, מצד אחד, את רשלנותה של הנאשמת, ומצד שני את הודאתה, נטילת האחריות מצדה ואת הנסיבות האישיות החריגות שלה".

"הסדר הטעון נערך לאחר שהפרקליטות קיימה את חובתה על פי דין ועדכנה את הורי המנוח באשר לפרטיו. הורי המנוח הביעו הסכמה לתנאי ההסדר", הדגישו בפרקליטות.

על פי כתב האישום, ב-8 ביוני האחרון, בשעות הלילה, הסיעה עוזרי ברכבה ביישוב אשלים, את אחיינה בן ה-17 ונער נוסף לביתם, כאשר הם יושבים על מכסה המנוע של הרכב, וזאת באופן המסכן את שלומם.

בשלב מסוים, כמה עשרות מטרים לפני מקום התאונה, ירד הנער הנוסף מהרכב והלך לביתו, ועוזרי המשיכה לנהוג ברכבה, כאשר האחיין עדיין יושב על מכסה המנוע.

תוך כדי הנסיעה, בשלב שבו רכבה של עוזרי עלה על פס האטה, האחיין החליק ונפל ממכסה המנוע קדימה לכביש ומיד לאחר מכן נדרס ע"י הרכב ונלכד בין תחתית הרכב לבין הכביש. כתוצאה מהתאונה הוא נחבל חבלות קשות ונפטר בדרכו לבית-החולים.