מארז מתנה לתינוקות מבית קרטרס
מארז מתנה לתינוקות מבית קרטרסצילום: טל טרי

מותג התינוקות והילדים האמריקאי Carter's, המהווה שם נרדף לאיכות, חדשנות וידוע בפטנטים הייחודיים שלו המעניקים בטיחות והגנה לתינוק, משיק קולקציית מארזי מתנה מוכנים לרך הנולד (מידות 0-3 חודשים) במגוון גדלים ואפשרויות לבנים/בנות מתוך קולקציית חורף 2020 .

מארזי המתנה החדשים מוצעים לבן או לבת, לכל מארז שם ייעודי לחבילה והם כוללים פרטי בייסיק עשויים חלקם 100% כותנה איכותית, כמו: בגדי גוף, אוברולים, מכנסיים, אוברול ארוך, רגליות, כובע, שמיכות עבות ופריטי פליז רכים ונעימים, אוברולים מבדים דמויי פרווה רכים, עליוניות מחממות ועוד. כמו כן, אריזת מתנה מהודרת וכרטיס ברכה. בנוסף, מוצעים מארזי מתנה הכוללים תיק עגלה של המותג סקיפ הופ.

המארזים ניתנים לרכישה בהזמנה מכוונת באתר האינטרנט עם שרות משלוחים בכל חלקי הארץ תוך 48 שעות . כמו כן, ניתן להרכיב אריזת מתנה בהרכבה אישית בכל שלב ובכל ארוע בחנויות קרטרס והחבילה תשלח ישירות עם שליח.

בין המארזים המוצעים לבנות:

  • מארז סיפורי פיות - חמישיית בגדי גוף עם דפוסים קטנים בסגנון אתני, מארזי בגד גוף, חולצה ומכנס פיות כוכבים, וסט הכולל בגד גוף מודפס , מכנס פסים דקים וז'קט שרפה נעימה עם קפוצ'ון וכיסים קטנים.

מחיר: 189.90 ₪ (במקום 249.90 ₪)

מארז סיפורי פיות
מארז סיפורי פיותצילום: טל טרי

  • מארז לב אוהב - חמישיית בגדי גוף עם דפוסים משולבים לבבות, מארז שני בגדי גוף ומכנס לבבות, אוברול פליז אפור נקודות לבנות עם חד קרן קטן ומתוק מציץ מהכיס ושמיכי חד קרן הכולל רצועת וולקרו להחזקת מוצץ/נשכן.

מחיר -189.90 ₪ (במקום 249.90 ₪)

מארז לב אוהב
מארז לב אוהבצילום: טל טרי

  • מארז החתלתול והארנב - שישיית בגדי גוף עם דפוסים משולבים פסים נקודות וארנבונים קטנים, אוברול פליז בדפוס ארנבונים עם חפתי נקודות קטנות ומתוקות, זוג אוברולים ארוכים תואמים עם רוכסן בדפוס נקודות ועננים וצעצוע תליה לעגלה בדמות חתלתול.

מחיר - 269.90 ₪ (במקום 309.90 ₪)

  • מארז בג'ונגל הוורוד- שלישיית בגדי גוף מעטפת בדפוסי חיות, לבבות קטנים וצבעוניים ופסים, רביעיית רגליות בדפוסים תואמים ואוברול פליז ורוד בהיר עם נקודות לבנות ואפליקציית אלפקה מתוקה.

מחיר - 159.90 ₪ (במקום 199.90 שח)

בין המארזים המוצעים לבנים:

  • מארז היפופוטם- המארז כולל שישיית בגדי גוף עם דפוסי פסים, עננים והיפופוטמים חמודים וזוג רגליות תואמות, הכול מכותנה רכה ונעימה.

מחיר 139.90 ₪

מארז היפופוטם
מארז היפופוטםצילום: טל טרי

  • מארז זהירות עבודות בכביש- שלישיית בגדי גוף עם דפוסי רכבי עבודה בצהוב ונייבי, מארז שני בגד גוף ומכנס עם אפליקציה, ואוברול ארוך מודפס עם אפליקציית רכב עבודה.

מחיר- 149.90 ₪ (במקום 199.90 ₪)

מארז זהירות עבודות בכביש
מארז זהירות עבודות בכבישצילום: טל טרי

  • מארז הפיל שהתחפש לרקון - חמישיית בגדי גוף עם דפוסי חיות בגווני בג' ותכלת, סט בגד גוף מודפס, מכנס ווסט פליז רך ונעים עם קפוצ'ון וכיס עם אפליקציית רקון מתוק, שמיכת פליז רכה ונעימה עם אפליקציית פיל וצעצוע לעגלה עם נשכן פיל מבית סקיפ הופ.

מחיר - 249.90 ₪ (במקום 289.90 ₪)

  • מארז הדינוזאורים והפיל - חמישיית בגדי גוף עם דפוסי דינוזאור שונים בשחור אפור ולבן, מארז חולצת מעטפת, מכנס עם רגלית רקומה וכובע באפור פסים, ושמיכת פליז רכה ונעימה עם אפליקציית כבשה.

מחיר: 269.90 ₪ (במקום 329.90 ₪ )

מארזים הכוללים תיקי עגלה לדוגמא:

מארז תיק לעגלה
מארז תיק לעגלהצילום: טל טרי

מארז תיק +חמישיית בנים - המארז כולל חמישיית בגדי גוף בדפוסים גדולים של חיות, כלי תחבורה, דינוזאורים וכיתובים, ותיק עגלה אפור מבית SKIP HOP. המכיל בתוכו תאים פנימיים נוחים, בהם ניתן לאחסן את כל מה שחשוב לקחת כשיוצאים מהבית. פנים התיק מעוצב בחלוקה פנימית נוחה ויש לו תאים ייעודים עשויים חומר מבודד במיוחד לשמירה על בקבוקים, ויש לו שרוול פנימי מרופד, שיכול לשמש גם כתיק נשיאה למחשב הנייד. תיק הגב משלב באופן מושלם נוחות ונראות.

מחיר: 409.90 ₪ (במקום 479.90 ₪)