לוחמי משמר הגבול הגשימו חלום לילדיםדוברות משטרת ישראל

ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגשימה היום (שני) את חלומם של קורן קפלן בן ה-5 ושל נועם פרנקל בן ה-9 להיות שוטרי מג"ב ליום אחד.

נועם אובחן כבעל עיכוב התפתחותי, המקשה עליו בתחומים שונים. שוטרי מג"ב בעוטף ירושלים ליוו אותו יחד עם קורן בן ה- 5 ב"ניידת המשאלות" כדי להכיר את המשטרה מקרוב.

הבוקר התחיל כאשר ניידת המשאלות אספה את נועם מביתו בבית חורון והמשיכה לביתו של קורן במבשרת ציון. הם עצרו במעבר עופר למפגש עם שוטרים ולוחמי מג"ב הפועלים במעבר שהסבירו את חשיבות התפקיד במעבר והציגו להם מערכות משטרתיות שונות.

בהמשך נסעו למצודת אדומים ונפגשו עם ממ"ר עוטף ירושלים, נצ"מ בריק יצחק שקיבל את פניהם עם כיבוד ושי צנוע. הוענק לילדים דרגות, תעודת שוטר, מדי מג"ב המותאמים למידותיהם ושקית הפתעות.

המשך היום כלל ביקור בחדר השליטה והבקרה של מג"ב עוטף ירושלים המרכז את כל הדיווחים, הכרת עבודתם של חבלני המשטרה והצגת הרובוט שמנטרל מטענים, סיור ביחידת הזיהוי הפלילי, רכיבה על סוסי הפרשים וביקור ביחידת הכלבנים של מג"ב. לילדים ניתנו צבעי פנים להסוואה והם ירו כדורי צבע במטווח באמצעות רובה פיינטבול.

שוטרי מג"ב שנטלו חלק בפעילות המיוחדת ערכו לכבוד הילדים ארוחה חגיגית לסיום היום.

פקד אהרון לב טוב, קצין היישובים של מג"ב עוטף ירושלים, שהוביל את הפעילות אמר "ניתנה לנו הזכות לשמח אותם. הרגשת הסיפוק ממלאת אותנו כשרואים את החיוך והאושר על פניהם של הילדים שהפכנו לשוטרים ליום אחד".