כנרת בראשי
כנרת בראשיצילום: פלאש 90

חשבונה של עורכת הדין כנרת בראשי נחסם על ידי טוויטר בעקבות התבטאות שצייצה על ראש הממשלה המנוח יצחק רבין. בשיחה עמה עם אראל סג"ל ב-103fm סיפרה על האלימות מצד צייצנים מהשמאל.

למה השהו לך את החשבון?

"כי העזתי לציין את שמו של רבין ז"ל בהקשר שלא היה נוח להרבה מאוד אנשים. זה היה בעקבות השיחה שהוצפה מחדש של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין שהודיע על התפטרותו ולוקח אחריות על מעשיו. נזכרתי בלימודי התואר השני שלי כשעסקנו בחסינות ונזכרתי שאהרון ברק למעשה נתן הצעה לרבין להתפטר כדי שהוא לא יצטרך להעמיד אותו לדין וצייצתי שהתקשורת שמציגה את רבין כמי שלקח אחריות על מעשיו לא מציגה את הדיל המסוים שהורכב כאן. מיד אחרי הפרסום התחיל מסע הסתה נגדי, קראו לי תרנגולת שקרנית שבלפור מממן".

את לא תרנגולת את אישה מאוד מרשימה.

"אישה אחת, דוקטור במקצועה, כתבה לי 'אביך ז"ל היה מתבייש בך ובטוחה שהיה גאה לשרת תחת פיקודו של רבין. עלובה וזבלנית כפייתית".

רק נזכיר שאביך הוא חלל צה"ל שנהרג במלחמת יום כיפור.

"נכון. לא הכרתי אותו יום בחיי. אמי הייתה בהריון איתי. קיבלתי חלחלה מאותם אנשים ופתאום גיליתי שטוויטר חסמו אותי. אני מובילה בתקופה האחרונה איזושהי אמירה ואני מבינה שהיא קשה ולא מתקבלת בקלות. ברגע שזה הגיע לאישה בת 46 שמחזיקה מאחוריה את הזיכרון של האבא שנהרג במלחמת יום כיפור שאותו לא הכירה כל כך הרבה שנים. זו לא רק תביעת דיבה, זה פשוט תעודת עניות לפלג השמאלי ולאנשים שעושים לייק לדברים האלה. אם מדברים על אלימות, בארבעת החודשים האחרונים הכרתי אנשים כל כך אלימים".

זה המחנה שלך.

"אני מתביישת שזו הדעה הפוליטית שלי".

אראל: גם לי זה קרה. לא פעם צייצתי את הדברים שכנרת אמרה. אני זוכר שבגלי צה"ל דיברו איתי על כך שדליה רבין רוצה לדבר איתי על כך.

"אף אחד לא מבקש לפתוח את התיק הזה, רק אמרתי לתקשורת שיפסיקו לזלזל באינטליגנציה של הציבור. בייחוד היום כשאתה יכול למצוא את הכל בגוגל. בינתיים החשבון שלי בהשהייה. אתם מכירים את הציוצים שלי, לא היה בהם דבר שקר".