לא פשוט לשחות עם מאות ק"ג
לא פשוט לשחות עם מאות ק"גצילום: iStock

לפעמים גם חיות ענקיות כמו אריות ים לא מבינות מה הגודל שלהן. שני אריות ים ענקיים נצפו משתלטים על ספינה והפכו לסרטון ויראלי שהתפרסם בכל העולם.

כאשר ג'ושוע פיליפס טייל על החוף בוושינגטון הוא לא שיער לעצמו מה עומד להתרחש ממש לידו. שני אריות ים ענקיים החליטו שנמאס להם לשחות בכוחות עצמם והצליחו לקפוץ על יאכטה חולפת ולהתחיל לשחות איתה על המים.

פיליפס אמר שהוא הספיק לראות שמדובר ביאכטה מעט מוזרה, ורק כאשר הוא התקרב הוא הבין במה מדובר והספיק לצלם את האירוע ולפרסם אותו ברשתות החברתיות. בסרטון אפשר לראות איך אריות הים כמעט ומטביעים את הספינה עם המשקל שלהם, ואת פיליפס שצוחק שאם הם יאכלו עוד סלמון אחד הספינה תשקע לחלוטין.

לאחר שהסרטון התפרסם, פיליפס הוסיף שהוא ראה אריה ים שלישי שניסה לעלות גם הוא אל הסירה אבל החליק בחזרה אל המים. ליאכטה עצמה ככל הנראה הספיקו שני אריות הים ובסרטון שהופץ מספר ימים לאחר מכן ניתן לראות שהסירה הוטבעה כולה על ידי מאות הק"ג של אריות הים.

אז בפעם הבאה שתשקלו לקנות סירה, אולי כדאי לבדוק אם יש גם אריות ים בסביבה. כי גם אם הסרטון ואריות הים הפכו לפופולאריים ברחבי העולם, לבעל הסירה זה ככל הנראה כבר לא יעזור.

רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!