אוהדי באר שבע
אוהדי באר שבעצילום: פלאש 90

אפילו האפקט לא עזר. שחקנים באו ונפצעו, הבעלים ניסתה את כוחה בחוץ ונכשלה, האצטדיון הביתי כבר לא מבצר והמאמן האגדי והמצליח פינה את מקומו. הפועל באר שבע נמצאת באחת העונות הרעות ביותר שלה מזה שנים רבות, אך שום דבר לא הכין אותה שיש מצב שזו רק ההתחלה.

הערב (מוצאי שבת) גילתה הפועל באר שבע עד כמה העונה שלה גרועה. כל כך גרועה שגם אפקט חילופי המאמנים לא עזר לה כשזו הפסידה בבכורה של מאמנה החדש, יוסי אבוקסיס ועוד להפועל רעננה מתחתית הטבלה.

חגיגת השערים החלה רק במחצית השניה, כשבדקה ה-52 עלתה רעננה ליתרון בניגוד למהלך המשחק משער מרחוק יפיפה של כארם ארשיד.

בן שהר הספיק להשוות בדקה ה-68, רעננה חזרה להוביל משער של שניר שוקר בדקה ה-84 ובדקה ה-86 השוותה באר שבע שוב את התוצאה אך השער נפסל לאחר התערבות מערכת ה-VAR ובסיום - רעננה מנצחת את הפועל באר שבע בבכורה של יוסי אבוקסיס בנגב, במה שנראה כמו התחלת הסוף עבור הקבוצה שרק לפני שנתיים הילכה אימים על ליגת העל בכדורגל וזכתה בשלוש אליפויות רצופות.

רעננה שלא ניצחה ב-15 המחזורים האחרונים, קטעה שיא מועדון שלילי עם הניצחון הערב על האדומים מבירת הנגב כשלמעשה ניסו אביטן, ניצח לראשונה כמאמן את קבוצת נעוריו.

אמנם רעננה נחשבת לאחת משתי קבוצות הבית הטובות בליגה, כאשר רק מכבי ת"א רשמה פחות ממנה הפסדי בית, אך הערב היה זה ניצחון הבית השני שלה בלבד העונה אל מול 7 תוצאות תיקו.

אבוקסיס שמונה בסוף השבוע למאמן האדומים מבירת הנגב במקומו של ברק בכר שהתפוטר, מפסיד לראשונה מזה 10 משחקים להפועל רעננה, כשגבר עליה עם בני יהודה ארבע פעמים ובחמש נוספות סיים בתיקו.