עמותת עושי חיל

עשרות חרדים קיצוניים השייכים לפלג הירושלמי פרצו לאירוע התרמה לחיילים בודדים שנערך הערב (מוצאי שבת) בבית כנסת באשדוד.

כוחות משטרה הגיעו למקום וניסו להרגיע את הרוחות. את הערב ארגון איש קריית ארבע אהרון גרנות שהקים את עמותת "עושי חיל" שמסייעת לחיילים חרדים בודדים. המפגינים צעקו לעבר גרנות "עוכר ישראל" ו"רוצח נשמות".

יו"ר העמותה מסר בתגובה "עמותת 'עושי חיל' הוקמה כדי לספק פתרונות דיור לחיילים מבתים חרדיים שאינם יכולים להמשיך לגור עם משפחתם עקב גיוסם לצה"ל.

אנו מספקים לחיילים את כל צרכיהם וכל מה שצריך ובזכות הפעילות הזאת יכולים החיילים לעבור את השרות בלי דרגות ועם משפחה חמה ואוהבת. החיילים פונים אלינו הן ביוזמתם והן ביוזמות קציני הת"ש של צה"ל. עמותת "עושי חיל" אינה מתוקצבת על ידי שום גורם ממשלתי או צבאי והיא מתקיימת על ידי תרומות הציבור הרחב.

הפגנות וקריאות ככל שיהיו לא ירתיעו אותנו מלהמשיך במלאכת קודש זו ואנחנו נמשיך לבצע את עבודתינו בעזרת השם".

יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר, הגיב בחשבון הטוויטר שלו "כנופיית המפגינים שפוצצה הערב אירוע לטובת חיילים חרדים בודדים צריכה לשבת מאחורי סורג ובריח. ההשתוללות הזו נגד שירות חרדים בצה"ל מקבלת גיבוי בעצם שתיקת מנהיגי המפלגות החרדיות. איפה ליצמן, דרעי וגפני כשתוקפים חיילים חרדים? בשתיקתם הם מפקירים את החיילים החרדים.

מנהיגי המפלגות החרדיות, חלקם משרתים כשרים בממשלת ישראל, פשוט מפחדים והפכו לשבויים בידי הכנופייה הכי קיצונית בחברה החרדית ובדרך הפכו את כל ממשלת ישראל כפופה לטירלול הזה".