פרץ והורוביץ, הלילה
פרץ והורוביץ, הלילהצילום: דוברות המחנה הדמוקרטי

יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, ויו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, סיכמו לפנות בוקר (שני) על התמודדות משותפת של העבודה-גשר ומרצ בבחירות הקרובות.

על פי ההסכמה, שהושגה בסיום פגישה שהתקיימה בביתו של יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ בשדרות, שתי הרשימות ירוצו בבחירות תחת פתק משותף שעליו יתנוססו האותיות "אמת".

פרץ יוצב במקום הראשון ברשימה ולאחריו תוצב יו"ר גשר, חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס. במקום השלישי יוצב יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ. במקום הרביעי יוצב חבר כנסת ממרצ, ובמקומות החמישי והשישי יוצבו אנשי מפלגת העבודה.

חברת הכנסת סתיו שפיר לא תהיה בשלב זה חלק מהאיחוד.

הרשימה תוצג במסיבת עיתונאים שתתקיים אחר הצהריים בשעה 17:00. הורוביץ הגיב בחשבון הטוויטר שלו להסכם שנחתם וכתב: "שותפות של שינוי ותקווה".

אמש נתנה ח"כ אורלי לוי-אבקסיס אור ירוק לאיחוד העבודה-גשר עם מרצ ואמרה בריאיון לחדשות 12 כי תהיה מספר 2 ברשימה.

"אנחנו נותנים את האפשרות לדון כדי שאנחנו נצא אחראים ולא יאשימו אותנו אם מפלגה כזו או אחרת לא תעבור, למרות שאני מאמינה ששתי המפלגות היו עוברות אילו היו רצות בנפרד", הבהירה.

מאוחר יוצר צייצה, "הסמכתי את ידו של יו"ר העבודה-גשר ושותפי, עמיר פרץ, לנהל מגעים עם מפלגות נוספות, כי עלינו צריכים לתפקד כ'מבוגר האחראי' של המערכה הפוליטית הזו. הסמכתי את ידו של יו"ר העבודה-גשר ושותפי, עמיר פרץ, לנהל מגעים עם מפלגות נוספות, כי עלינו לתפקד כ'מבוגר האחראי' של המערכה הפוליטית הזו. מישהו צריך לעשות את זה כדי שנוכל להוביל לשינוי מדיניות בנושאים החשובים באמת".