הזמר והיוצר דודי פרישמן משחרר סינגל שלישי וקליפ מושקע, בדרך לאלבום חדש. פרישמן, שמחבר בין תורה לעולמות הניגון, מצליח שוב, בפעם השלישית לשזור מסר מרתק מתורתו של רבי נחמן באופן ייחודי ומרגש.

כאיש חינוך ואב לחמישה ילדים מרגיש פרישמן צורך לגעת במשל הקסום של רבי נחמן "איש פשוט" ולהנגיש לילדים בתחילת מסעם בעולם וגם לאלו שכבר עברו בו כברת דרך, את מסריו כדרך חיים.

במשל הידוע של רבי נחמן מתואר איש פשוט מעיירה פשוטה שחולם על אוצר חבוי מתחת לגשר בעיר הגדולה. למרות ששום דבר מסעיר לא קרה לאותו אדם כבר שנים, הוא מחליט לבדוק את אמיתות החלום ויוצא אל הגשר כדי למצוא את האוצר החבוי. בעודו חופר תחת הגשר, פוגש בו שוטר מקומי שתוהה לפשר החפירות המוזרות. האיש הפשוט מספר על החלום אודות האוצר, אך הלה מבטלו באחת בטענת "חלומות שווא ידברו", ומגלה שאף הוא חלם על אוצר חבוי בעיירה פשוטה מתחת בית פשוט של ... האיש הפשוט, והוא אינו מתכוון להרחיק לעיירה ההיא כדי למצוא בו את האוצר החלומי. האיש הפשוט מגלה בדיעבד כי אין צורך להרחיק לעיר הגדולה, וכי האוצר שהוא חולם עליו נמצא מתחת לביתו....

"לכל אדם חלום למצוא אוצר משלו", מסביר פרישמן. "מסע חיו של אדם מזמן התבוננות על חלומות, על דברים שרצינו להגשים. כעת נותר לבדוק אם האדם יפקח את עיניו, ויגשים את החלומות שלו". פרישמן, בחר בעצמו להגשים את חלומו ולחיות את המוזיקה במציאות בלתי אפשרית בין מקצועו כמחנך והעיסוק בחינוך בהיותו אב לילדים רכים. כעת מעביר פרישמן את מסרי המשל לילדים והתלמידים שהוא פוגש, מלמד אותם להתבונן פנימה אל האוצרות החבויים ומנחה אותם כיצד להעז ולקחת החלטות בדרך להגשמת חלומם.


מילים ולחן: דודי פרישמן | עיבוד מוזיקלי: ארז לונברג | קליפ וידאו: נתנאל פנישל